Junior seng - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. februar 2014

EKBJ

Vores søn har de sidste par uger ikke ville sove i hans tremmeseng. (han er 21 måneder). Han skriger som en gal bare han kommer ned i den. Kan det være fordi han føler han ikke har nok plads i den eller? Er det ved at være tid til junior seng eller? :-) Nogen der har prøvet det samme? Hvad gjorde i? 

Han kan jo ikke blive ved med at sove inde ved mor og far, selvom det er hyggeligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

sandramor

EKBJ skriver:

Vores søn har de sidste par uger ikke ville sove i hans tremmeseng. (han er 21 måneder). Han skriger som en gal bare han kommer ned i den. Kan det være fordi han føler han ikke har nok plads i den eller? Er det ved at være tid til junior seng eller? :-) Nogen der har prøvet det samme? Hvad gjorde i? 

Han kan jo ikke blive ved med at sove inde ved mor og far, selvom det er hyggeligt 

Jeg oplevede lidt det samme med men datter for en god måneds tid siden.... Hun vågnede også mange gange i løbet af natten... Fik benene mellem tremmerne og ja virkede bare som om hun ikke var godt tilpas i sin tremmeseng... 

Så jeg købte en junior seng til hende og så var det slut 

Anmeld

18. februar 2014

Muffinmus

nix, det er tryghed, min fra april 12 gør det samme. Det går over igen:-)

Anbefalingerne går på ca 3 år før de skifter til junior.

Anmeld

18. februar 2014

EKBJ

MariaE skriver:

nix, det er tryghed, min fra april 12 gør det samme. Det går over igen:-)

Anbefalingerne går på ca 3 år før de skifter til junior.

Jeg synes bare den er svær, er "bange" for at det bliver en dårlig vane bare og putte inde i mors og fars seng. Jeg kan ikke engang lægge ham over i hans egen seng om natten. Vi har også prøvet og sætte tremmesengen ind ved siden af vores seng. INTET hjælper.. :/

Anmeld

18. februar 2014

Bertris

Jeg mener slet ikke de skal i junior seng
Men ja lyder som en trygheds periode

Anmeld

18. februar 2014

Louise H.

Det går over igen :-) vi har lige haft problemet i en måneds tid med vores datter på 22,5 mdr :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.