Jeg er så ked af det
Jeg har siddet 2 år som formand i forældrerådet, samt i bestyrelsen. Det første år gennemgik vi en masse omvæltningers, hvilket resulterede i, at jeg flere gange fremmødte, til møder som jeg ikke havde fået at vide var aflyst.
Regnede med på år 2 det ville køre bedre, men den nye leder forventer en masse af os ( jeg er frivillig forældrerepræsentant)
Det er utrolig svært da det omhandler børn og unge fra 0-18 år og ret svært hvis man selv kun har børn i dagplejen eller børnehaven.
Er så træt af måden det kører på, skal til møde ca 1 gang i måneden, alke i aftentimerne, derudover også enkelte møder i dagtimerne. Der kommer pludselig flere og flere ting oveni hinanden, som ikke var mine arbejdsopgaver men det er de pludselig blevet, niveauet synes jeg er urimeligt højt, forstået på den måde at jeg skal bruge meget lang tid på at gennemlæse en masse rapporter og budgetter, jeg er på ingen måde udd i disse ting, det forventes bare og der er ikke noget hjælp at hente.
Har sådan lyst til at sige, nu er det nok, jeg udebliver, men er jo heller ikke fair. Bare så træt af utaknemmelighed og forventning når man gør det frivilligt, og blev bare så træt af at jeg spurgte om hjælp og blev afvist, for det stod i en gammel mail. Fair nok jeg havde så misset den del, men i den anden mail stod det ikke som jeg søgte svar på. Synes bare det er så trættende og skal printe mega mange sider ud og når man kommer med et konkret svar ignoreres man. Ved ikke om jeg forklarer dumt men er som om jeg ikke får en chance, øv har bare fået nok lige nu. Lige fået en mega lang rapport og 2 dage til at læse den hvor jeg så skal med til at gennemgå den og derefter sende svar tilbage. Fedt at få sådan kogernes 2 dages varsel når man har en familie og andet at tage sig af, og gør det af god vilje
Stiller ikke op igen, men ved godt nok ikke hvordan jeg skal klare den bitre pille min 9 mdr endnu
Meget vigtigt jeg er anonym
Anmeld