Det der med at arbejde hjemmefra ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. august 2009

Mira0911

Ville lige høre lidt om det...
Nogen der kender til de ting?
Det er vel garanteret fup og fiduser?
Nogen der gør noget i det?

Der er bare så pokkers mange links om det, når man søger et og andet... så kommer de som reklamer i højre side på google....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg har kontor job på et bogtrykkeri, der har vi mulighed for at arbejde hjemme:0) Det er super rart i tilfælde af at barn er sygt på 2. dag, så kan jeg være hjemme uden dårlig samvittighed.

Jeg bruger det ikke voldsomt meget, men er så glad for at have muligheden:0)

Anmeld

4. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Ville lige høre lidt om det...
Nogen der kender til de ting?
Det er vel garanteret fup og fiduser?
Nogen der gør noget i det?

Der er bare så pokkers mange links om det, når man søger et og andet... så kommer de som reklamer i højre side på google....

tror rigtig meget af det er fup og fiduser... hvor du skal opkøbe et stort lager og derefter sælge det videre.. ikke så spændende at brænde inde med 1000 af et eller andet når ingen er interesserede..
hvad er det du har kigget på søde?

Anmeld

4. august 2009

Moderator

De der reklamer: TJEN KASSEN - Arbejd hjemmefra - vær din egen chef...

Som regel: Herbalife, aloevera concept osv... Det er sådan nogen ting, hvor du skal lave et firma og sælge et eller andet produkt.

Det der i gamle dage, var hjemmearbejde: Fylde kurverter og des lige, det er udliciteret til beskyttede værksteder, hvor der sidder retadrede og ordner det eller også er det maskiner der klarer det... Så det er meget lidt.

Med mindre, at man har sig et computerjob, der kan klares hjemmefra.

Anmeld

4. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

tror rigtig meget af det er fup og fiduser... hvor du skal opkøbe et stort lager og derefter sælge det videre.. ikke så spændende at brænde inde med 1000 af et eller andet når ingen er interesserede..
hvad er det du har kigget på søde?

Ja lige præcis... Tror os det er fup og fiduser... Har ikke kigget på noget... Det slog mig bare alt det arbejd hjemmefra...

Anmeld

4. august 2009

Mca<3

Kunnet have været super hvis det kunne fungere

Anmeld

4. august 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Ja lige præcis... Tror os det er fup og fiduser... Har ikke kigget på noget... Det slog mig bare alt det arbejd hjemmefra...

nå.. ok så
Jeg var engang til et møde inde i kbh med sådan noget "arbejd hjemmefra" halløj, fordi det da lød skide smart... jeg gik.. forlod lokalet efter 10 min!!

Anmeld

4. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

nå.. ok så
Jeg var engang til et møde inde i kbh med sådan noget "arbejd hjemmefra" halløj, fordi det da lød skide smart... jeg gik.. forlod lokalet efter 10 min!!

Kunne godt forestille mig det er ret kedeligt at høre på sådan noget... Kunne vildt tænke mig at starte mit eget... Noget mad ud af huset halløj...

Anmeld

4. august 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Kunne godt forestille mig det er ret kedeligt at høre på sådan noget... Kunne vildt tænke mig at starte mit eget... Noget mad ud af huset halløj...

det er også min drøm at have mit eget, men tror det kræver HELT vildt meget at starte det op og få det til at køre
jeg går rundt og fifler med en masse ideer, men nu må vi se

Anmeld

4. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

det er også min drøm at have mit eget, men tror det kræver HELT vildt meget at starte det op og få det til at køre
jeg går rundt og fifler med en masse ideer, men nu må vi se

Ja det kræver lidt... Os hvordan man skal få det startet osv... Jeg vil så gerne drive det med en anden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.