Fortælle familien det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
3 synes godt om
17. februar 2014

Anonym trådstarter

Ja, vi har holdt kortene tæt på kroppen hva angår at vi skal i behandling, vores familier ved godt vi aldrig vil kunne få børn på naturligvis.

En del fra mandens familie ved vi ska starte i behandlingen og i min familie er det kun min mor da jeg gerne vil ha en at støtte mig op af.

Vi står i en situation nu, hvor jeg har sagt at nu på torsdag (endda på mandens fødselsdag) der ligger vi kortene på bordet for mine forældre, da vi er ude i at min far gerne vil om jeg ka passe deres hunde i august, de skal til Norge, og jeg havde sagt nej fordi det ligger når vi sku til Thy træf (motorcykel træf), men jeg er kommet så langt i mine tanker, at hvad nu hvis jeg har fået foretaget et forsøg der, og skal slappe af? Eller hva nu hvis jeg er i starte bad en graviditet osv osv. Så hjælper det jo ikke jeg render rundt på et træf med 3-5000 mennesker jo. Og jeg synes det er synd min lillebror ikke kan komme med mine forældre til Norge hvis jeg alligevel ikke skal på træf.. (Lillebror skal passe hundene hvis jeg ikke kunne, og mine forældre siger aldrig nej til at hjælpe eller passe vores hunde, så jeg vil jo gerne gøre dem en tjeneste også)

Så ja, min far er en mand der er opdraget på en kæft trit og ret måde, han kan være meget opfarende, og jeg tænker nu meget over, hvordan skal jeg smide den her bombe?
Jeg kan ikke gøre det under maden, da manden og jeg skal i byen og spise, så ja nogle der har nogle ideer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Ja, vi har holdt kortene tæt på kroppen hva angår at vi skal i behandling, vores familier ved godt vi aldrig vil kunne få børn på naturligvis.

En del fra mandens familie ved vi ska starte i behandlingen og i min familie er det kun min mor da jeg gerne vil ha en at støtte mig op af.

Vi står i en situation nu, hvor jeg har sagt at nu på torsdag (endda på mandens fødselsdag) der ligger vi kortene på bordet for mine forældre, da vi er ude i at min far gerne vil om jeg ka passe deres hunde i august, de skal til Norge, og jeg havde sagt nej fordi det ligger når vi sku til Thy træf (motorcykel træf), men jeg er kommet så langt i mine tanker, at hvad nu hvis jeg har fået foretaget et forsøg der, og skal slappe af? Eller hva nu hvis jeg er i starte bad en graviditet osv osv. Så hjælper det jo ikke jeg render rundt på et træf med 3-5000 mennesker jo. Og jeg synes det er synd min lillebror ikke kan komme med mine forældre til Norge hvis jeg alligevel ikke skal på træf.. (Lillebror skal passe hundene hvis jeg ikke kunne, og mine forældre siger aldrig nej til at hjælpe eller passe vores hunde, så jeg vil jo gerne gøre dem en tjeneste også)

Så ja, min far er en mand der er opdraget på en kæft trit og ret måde, han kan være meget opfarende, og jeg tænker nu meget over, hvordan skal jeg smide den her bombe?
Jeg kan ikke gøre det under maden, da manden og jeg skal i byen og spise, så ja nogle der har nogle ideer ?

Lige hurtigt: hundene kan passes i hundepension, hvis det går helt galt - og du kan sagtens tage til træf, selvom du er gravid

Anmeld

17. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg syntes at det var en lettelse at fortælle det, så man ikke hele tiden skulle gå rundt og finde på hvide løgne for det ene og det andet.

Men altså, du kan sagtens tage til et MC træf selvom du er gravid, så det skal ikke være det afgørende. Og du skal ikke slappe mere af efter en æg-oplægning end du plejer, medmindre du dyrker meget voldsom sport. Livet fortsætter stort set uforandret. 

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Lige hurtigt: hundene kan passes i hundepension, hvis det går helt galt - og du kan sagtens tage til træf, selvom du er gravid

Hverken mine forældre eller jeg ville på ingen måde sætte vores hunde af sådan et sted

Men tak for svar man vil jo også bare gerne passe på sig selv

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg syntes at det var en lettelse at fortælle det, så man ikke hele tiden skulle gå rundt og finde på hvide løgne for det ene og det andet.

Men altså, du kan sagtens tage til et MC træf selvom du er gravid, så det skal ikke være det afgørende. Og du skal ikke slappe mere af efter en æg-oplægning end du plejer, medmindre du dyrker meget voldsom sport. Livet fortsætter stort set uforandret. 

Ja der kan jeg godt følge dig, for min mor lyver jo også når jeg har snakket med hende, hvis min far spørger til hvad jeg ville
Og det er også træls jeg ikke bare kan snakke med min mor når jeg er sammen med hende

Okay tak, jeg synes bare jeg læser om en del der ligesom bliver sygemeldt, og slapper vildt meget af efter de har været til en behandling
Så man bliver sådan lidt jamen hva fanden må man?
Jeg vil jo også gerne at tingene lykkedes, i stedet for at ødelægge noget for mig og min mand, for jeg er god til bebrejde mig selv.

Anmeld

17. februar 2014

et-ønske

Jeg kunne slappe af da vi havde fortalt det til de nærmeste og min arbejdsgiver
Slappede pludselig så meget af at jeg blev gravid kort tid efter

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg kunne slappe af da vi havde fortalt det til de nærmeste og min arbejdsgiver
Slappede pludselig så meget af at jeg blev gravid kort tid efter

Det lyder jo som en rigtig positiv ting at gøre det så

Jeg har virkelig ikke ro i sindet, jeg frygter tit spørgsmål, og hva filan skal jeg svare? Sååårh ja, jeg tror virkelig det er løsningen og lægge kortene på bordet og få noget ro

Selv juleaften havde min far den frækhed at spørge om hvornår de sku til bryllup, og man sad der og svækkede nærmest kæben i bordet, for det havde jeg ikke i min vildeste fantasi troet at min far ville spørge om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.