Ja, vi har holdt kortene tæt på kroppen hva angår at vi skal i behandling, vores familier ved godt vi aldrig vil kunne få børn på naturligvis.
En del fra mandens familie ved vi ska starte i behandlingen og i min familie er det kun min mor da jeg gerne vil ha en at støtte mig op af.
Vi står i en situation nu, hvor jeg har sagt at nu på torsdag (endda på mandens fødselsdag) der ligger vi kortene på bordet for mine forældre, da vi er ude i at min far gerne vil om jeg ka passe deres hunde i august, de skal til Norge, og jeg havde sagt nej fordi det ligger når vi sku til Thy træf (motorcykel træf), men jeg er kommet så langt i mine tanker, at hvad nu hvis jeg har fået foretaget et forsøg der, og skal slappe af? Eller hva nu hvis jeg er i starte bad en graviditet osv osv. Så hjælper det jo ikke jeg render rundt på et træf med 3-5000 mennesker jo. Og jeg synes det er synd min lillebror ikke kan komme med mine forældre til Norge hvis jeg alligevel ikke skal på træf.. (Lillebror skal passe hundene hvis jeg ikke kunne, og mine forældre siger aldrig nej til at hjælpe eller passe vores hunde, så jeg vil jo gerne gøre dem en tjeneste også)
Så ja, min far er en mand der er opdraget på en kæft trit og ret måde, han kan være meget opfarende, og jeg tænker nu meget over, hvordan skal jeg smide den her bombe?
Jeg kan ikke gøre det under maden, da manden og jeg skal i byen og spise, så ja nogle der har nogle ideer ?
Anmeld