hvornår har man trstdag når cyklus er forskellige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
2 synes godt om
17. februar 2014

Sitrani

Ja som overskriften siger : Hvornår har man testdag hvis ens cyklus er forskellig fra måned til måned? Åltså fx en måned 30 dage, den næste 32 osv. Tager man gennemsnittet eller..??

Sidst var min cyklus 32 dage og sidder nu på 34 dagen og tænker at jeg åbenbart ikke har en lige lang cyklus hver gang...... Eller også er jeg gravid... Har bare ikke rigtig nogen symptomer som sidst....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er svært at vide når man ikk har flere cyklusser at gå udfra, men jeg ville SÅ meget teste hvis jeg var dig!!!!! 

Anmeld

17. februar 2014

Sitrani

Mor11 skriver:

Det er svært at vide når man ikk har flere cyklusser at gå udfra, men jeg ville SÅ meget teste hvis jeg var dig!!!!! 

Hihi.... Gør jeg også om et par dage Meeeen ikke endnu....

Anmeld

18. februar 2014

lassemor07

Sitrani skriver:

Ja som overskriften siger : Hvornår har man testdag hvis ens cyklus er forskellig fra måned til måned? Åltså fx en måned 30 dage, den næste 32 osv. Tager man gennemsnittet eller..??

Sidst var min cyklus 32 dage og sidder nu på 34 dagen og tænker at jeg åbenbart ikke har en lige lang cyklus hver gang...... Eller også er jeg gravid... Har bare ikke rigtig nogen symptomer som sidst....

Kender det godt for min mens kommer også lidt når det selv vilmen jeg plejer og havde teste ca 14 dage over tid vis den ikke var kommet

Anmeld

18. februar 2014

Sitrani

lassemor07 skriver:

Kender det godt for min mens kommer også lidt når det selv vilmen jeg plejer og havde teste ca 14 dage over tid vis den ikke var kommet

okay, håber da det er fordi jeg er gravid.... HvOrdan vidste du så at du havde ægløsning??

Anmeld

19. februar 2014

lassemor07

Sitrani skriver:

okay, håber da det er fordi jeg er gravid.... HvOrdan vidste du så at du havde ægløsning??

Det håber jeg da også for dig
Jeg har aldrig vist hvornår jeg havde æl for har ikke mærket noget og har ikke testet men nu har jeg købt æl test men skulle lige teste for sjovt for regnet med den var negativ lige som de andre gange men frem kom 2fine streger så nu lægger jeg inde med en masseæl test
Vi har bare haft sex når vi havde lyst og ikke alt de plandlægning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.