Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mama2012 skriver: Taaaaaak!!! Skal nok lige sluge den og forstå, at der højst sandsynligt er en lillebror/søster på vej Tror det først, når lægen siger ja
Taaaaaak!!!
Skal nok lige sluge den og forstå, at der højst sandsynligt er en lillebror/søster på vej
Tror det først, når lægen siger ja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mama2012 skriver: Tror jeg er 4+2 ... Men tør overhovedet ikke tro på det endnu... Det er jo helt uvirkeligt...
Tror jeg er 4+2
... Men tør overhovedet ikke tro på det endnu... Det er jo helt uvirkeligt...
Ja det kan jeg godt forstå. Specielt med den behandling du har været igennem Men det ser ud til at være meget virkeligt. Så pas på dig selv og nyd det Kæmpe tillykke endnu engang
JGeo skriver: Stort tillykke!! Jeg testede positiv i går, så vi skal sikkert have næsten samme tid
Stort tillykke!! Jeg testede positiv i går, så vi skal sikkert have næsten samme tid
Ej, hvor skægt!!!
Jeg har regnet det ud til 26. oktober, for har en virkelig lang cyklus på 32 dage
Er det din første?
Pcokate skriver: Tillykke
Tillykke
Tak
Mama2012 skriver: Ej, hvor skægt!!! Jeg har regnet det ud til 26. oktober, for har en virkelig lang cyklus på 32 dage Er det din første?
JGeo skriver: Jeg har endnu længere cyklus.. Min har svunget fra 51 til 35 dage.. Tror den her cyklus som gav gevinst er på 35 dage. Jeg har regnet ud, at det ca. vil blive d. 30. oktober. Ja det er det første barn
Jeg har endnu længere cyklus.. Min har svunget fra 51 til 35 dage.. Tror den her cyklus som gav gevinst er på 35 dage. Jeg har regnet ud, at det ca. vil blive d. 30. oktober. Ja det er det første barn
Hold da op! Ja, det er en lang cyklus
Hvor er det spændende for jer! Det er vores anden og jeg glæder mig allerede ligeså meget som første gang... Kan slet ikke vente med at se, om det, der kommer ud denne gang er ligeså fuldstændigt fantastisk som den første
Mama2012 skriver: Det er egentlig ikke så hurtigt, for stoppede med p-pillerne for 9 måneder siden. Vi har bare ikke kunne prøve målrettet, fordi jeg har taget medicin, der gør det næsten umuligt at blive gravid... Medicinen har gjort, at det ikke er lykkedes os i løbet af forløbet, men stoppede 14 dec, og fik at vide, at kroppen havde udskilt alle resterne d. 4/1... Så det er hurtigt, hvis man tæller fra medicinstop, men knap så hurtigt, hvis man tæller alle månederne
Det er egentlig ikke så hurtigt, for stoppede med p-pillerne for 9 måneder siden. Vi har bare ikke kunne prøve målrettet, fordi jeg har taget medicin, der gør det næsten umuligt at blive gravid... Medicinen har gjort, at det ikke er lykkedes os i løbet af forløbet, men stoppede 14 dec, og fik at vide, at kroppen havde udskilt alle resterne d. 4/1...
Så det er hurtigt, hvis man tæller fra medicinstop, men knap så hurtigt, hvis man tæller alle månederne
Mama2012 skriver: Jeg mener, what????? Jeg har lige taget denne:
Jeg mener, what?????
Jeg har lige taget denne:
Tillykke med det
Ej hvor dejligt
Stort tillykke!!!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128