Er du blevet gravid ..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
23 svar
3 synes godt om
17. februar 2014

Anonym trådstarter

Vi er netop blevet tilmeldt behandling ved fryse forsøg.

Så derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der er blevet gravide ved fryse forsøg ? Uden hormoner ?

Jeg skal ingen hormoner have denne gang og må indrømme at jeg ikke tror så meget på det, så har brug for jeres erfaringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der er blevet gravide ved fryse forsøg ? Uden hormoner ?

Jeg skal ingen hormoner have denne gang og må indrømme at jeg ikke tror så meget på det, så har brug for jeres erfaringer 

Ingen der har været igennem fryse forsøg ? 

Anmeld

17. februar 2014

Leob

Anonym skriver:

Jeg kan svare dig den 28.. Fik lagt to æg tilbage i lørdags og har heller ingen hormoner fået.. 

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

Leob skriver:

Jeg kan svare dig den 28.. Fik lagt to æg tilbage i lørdags og har heller ingen hormoner fået.. 

Ihh, hvor spændende 

Må jeg spørge hvor mange forsøg di har været igennem og hvor gammel du er ? 

Anmeld

17. februar 2014

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
jeg fik 2 æg op i maj i 12 og jeg bliv ikke gravid da læge ikke vil høre på mig med at scanner på mave af mig da min livmor ikke er som den skal være og da han have lige dem sige han ja usp jeg tro vi skulle have scanner på mave men jeg her lige dem så må vi håber på du bliv gravid hold op jeg kun have give ham en på hoved så bliv jeg og mand
for dig/jer

Anmeld

17. februar 2014

Lisbeth1985

Vi har været igennem to forsøg med fryseæg - desværre uden held:-(

Anmeld

17. februar 2014

Leob

Anonym skriver:

Ihh, hvor spændende 

Må jeg spørge hvor mange forsøg di har været igennem og hvor gammel du er ? 

Har været igennem 3 IUI forsøg uden resultat og 1 frisk icsi der resulterede i en bio. Og nu fryseforsøg  

Er 23 år 

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
jeg fik 2 æg op i maj i 12 og jeg bliv ikke gravid da læge ikke vil høre på mig med at scanner på mave af mig da min livmor ikke er som den skal være og da han have lige dem sige han ja usp jeg tro vi skulle have scanner på mave men jeg her lige dem så må vi håber på du bliv gravid hold op jeg kun have give ham en på hoved så bliv jeg og mand
for dig/jer

Puha, var godt nok også blevet rasende. 

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Vi har været igennem to forsøg med fryseæg - desværre uden held:-(

Det er faktisk også vores andet fryse forsøg. Det første skulle have været aflyst da jeg blev syg, men vi fortsatte 

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

Leob skriver:

Har været igennem 3 IUI forsøg uden resultat og 1 frisk icsi der resulterede i en bio. Og nu fryseforsøg  

Er 23 år 

Jeg krydser for dig  

Så har du da os været en del igennem. Hvor er det uretfærdigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.