Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik jeg lavet mine bryn. Beklager fjæset. Er lige kommet ud a butikken og min tårer løb. Hehe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Så fik jeg lavet mine bryn. Beklager fjæset. Er lige kommet ud a butikken og min tårer løb. Hehe.
Og nu nogle timer gammelt og kommet mig over smerten. Og nu væsker de ikke mere og er ikke så hævet.
BigHope13 skriver: wow hvor er det bare kønt til dig gør det ikke bare herre nas
wow hvor er det bare kønt til dig gør det ikke bare herre nas
Mange tak...
jo det gjorde herre nas. Og igen om 4 uger. Hehe.
Et før billed.
twinny skriver: Mange tak... jo det gjorde herre nas. Og igen om 4 uger. Hehe. Et før billed.
Synes det er utrolig grimt til mange at få tatoveret bryn, men det ser fanme godt ud til dig!!!! Wauw!!
BigHope13 skriver: nøj det bliver du virkelig glad for, du får virkelig et helt andet ansigt, altså du også rigtig smuk på førbilledet men din ansigt får en hel anden kant med de mere makerede øjenbrynav av,,,, men det er klart det hele værd, Pift
nøj det bliver du virkelig glad for, du får virkelig et helt andet ansigt, altså du også rigtig smuk på førbilledet men din ansigt får en hel anden kant med de mere makerede øjenbrynav av,,,, men det er klart det hele værd, Pift
Hvor er du sød. Mange tak.
Jaaah var meget bange for det blev før meget. Når man ser nogen med tusset bryn tænker man wow på den dårlige måde.
Men de falder med 20 % i farven. SÅ hvis de er for lyse om 14 dage blive det bare et hak mørkere farve næste gang. Hehe.
emmagirl skriver: Synes det er utrolig grimt til mange at få tatoveret bryn, men det ser fanme godt ud til dig!!!! Wauw!!
Tak jeg sagde os jeg ikke skulle have bryn som var hehe. For det kan se forfærdeligt ud. Hehe
twinny skriver: Hvor er du sød. Mange tak. Jaaah var meget bange for det blev før meget. Når man ser nogen med tusset bryn tænker man wow på den dårlige måde. Men de falder med 20 % i farven. SÅ hvis de er for lyse om 14 dage blive det bare et hak mørkere farve næste gang. Hehe.
BigHope13 skriver: ja lige præcis, det kan virkelig se voldsomt og kunstigt ud, men ikke dine, de ser rigtig flotte og naturlige ud. Du må endelig smide et billede igen når du har fået dem tegnet op og de er helet igen så vi kan se det helt færdige resultat
ja lige præcis, det kan virkelig se voldsomt og kunstigt ud, men ikke dine, de ser rigtig flotte og naturlige ud. Du må endelig smide et billede igen når du har fået dem tegnet op og de er helet igen så vi kan se det helt færdige resultat
Hehe jaaah hvis de er helt tynde og sidder ved hårgrænsen. Hehe
Det ska jeg nok.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128