dækning af tandlæge på kh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved at der var mulighed for at få dækket 65 % af sin tandlæge regning på kh, hvis man er over 30, og for dem under var det vist 100%.

Nogle der har fået via denne ordning, og ved om det "bare" er enkeltydelse eller hvordan det foregår?

Der kan svares anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg ved at der var mulighed for at få dækket 65 % af sin tandlæge regning på kh, hvis man er over 30, og for dem under var det vist 100%.

Nogle der har fået via denne ordning, og ved om det "bare" er enkeltydelse eller hvordan det foregår?

Der kan svares anonymt

Jeg fik regningen af min tandlæge og gik med til ydelses centeret med dem, og så får man brev. Men det skal vidt være før behandlingen går i gang, og man skal selv betale 800kr og så kan de hjælpe hvis det bliver dyre.

Jeg er forresten under 30.

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg fik regningen af min tandlæge og gik med til ydelses centeret med dem, og så får man brev. Men det skal vidt være før behandlingen går i gang, og man skal selv betale 800kr og så kan de hjælpe hvis det bliver dyre.

Jeg er forresten under 30.

Er det så meget man selv skal betale? Gad vide hvor højt beløbet er for over 30 så.

Anmeld

17. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Er det så meget man selv skal betale? Gad vide hvor højt beløbet er for over 30 så.

Det var det jeg fik af vide. at man selv skulle betale op til 800kr..

Men er der lavet nye regler for 2014(synes jeg lige at jeg læste), ved jeg ikke.

Men jeg ville gå ned og snakke med dem. For at være helt sikkert

og det er en god ide at være medlem at Danmark også, for så får du nogle af pengene tilbage, hvis det er dyre behandlinger(gjorde jeg)

Anmeld

17. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det var det jeg fik af vide. at man selv skulle betale op til 800kr..

Men er der lavet nye regler for 2014(synes jeg lige at jeg læste), ved jeg ikke.

Men jeg ville gå ned og snakke med dem. For at være helt sikkert

og det er en god ide at være medlem at Danmark også, for så får du nogle af pengene tilbage, hvis det er dyre behandlinger(gjorde jeg)

Jeg kan ikke være medlem af danmark for jeg har kronisk sygdom

Anmeld

17. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg kan ikke være medlem af danmark for jeg har kronisk sygdom

Nå det vidste jeg ikke at man ikke kunne. Jeg har været medlem siden jeg var barn, så den er bare fulgt med mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.