Argh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
1 synes godt om
17. februar 2014

Mama2012

Sidder og hiver mig selv i håret, fordi jeg lige har taget neglelak på... Føler mig virkelig luset...

Nogen gange glemmer jeg bare, hvor usundt det egentlig er for en mulig baby, at jeg smører kroppen ind i kemikalier - og den har jo ikke ne stemme til at sige fra med.

Jeg ryger og drikker ikke, bruger ikke parfume og bruger nærmest ALDRIG neglelak... Farver hår, men ikke når jeg er gravid - men er det nok?

Synes det er så svært at gøre nok, for ikke at føle sig som en lortemor, der bare glemmer at tage hensyn til barnet.

Hvordan har I det med kemikalier og graviditet i al almindelighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vores læges holdning var meget klar: alt med måde ligesom med os selv...

hvis du en enkelt dag ligger et lag neglelak på tæerne og sørger for at der bliver luftet ud bagefter og ikke sidder og sniffer det for at få en rus så sker der ikke noget...

Anmeld

17. februar 2014

modesty

Mama2012 skriver:

Sidder og hiver mig selv i håret, fordi jeg lige har taget neglelak på... Føler mig virkelig luset...

Nogen gange glemmer jeg bare, hvor usundt det egentlig er for en mulig baby, at jeg smører kroppen ind i kemikalier - og den har jo ikke ne stemme til at sige fra med.

Jeg ryger og drikker ikke, bruger ikke parfume og bruger nærmest ALDRIG neglelak... Farver hår, men ikke når jeg er gravid - men er det nok?

Synes det er så svært at gøre nok, for ikke at føle sig som en lortemor, der bare glemmer at tage hensyn til barnet.

Hvordan har I det med kemikalier og graviditet i al almindelighed?

Jeg holdt mig fra alt hvad jeg vidste var skadeligt (så er der jo også alt det "skjulte", men det kan man ikke så godt gøre noget ved...) - bortset fra deo med parfume. Da jeg havde gået og lugtet af våd hund i et halvt år, kunne jeg ikke mere, og gik med deo de sidste måneder.

Men altså, herregud, neglelak en enkelt gang. Det går sgu nok. Men jeg ville ikke bruge det jævnligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.