Anbefal en pusletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
10 svar
1 synes godt om
17. februar 2014

CroQuis

Vi har endnu ikke fået købt en pusletaske endnu, men vil rigtig gerne have en ny (har en tudsegammel en - der ikke fungerer super godt).. 

Hvilken kan i anbefale og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

CroQuis skriver:

Vi har endnu ikke fået købt en pusletaske endnu, men vil rigtig gerne have en ny (har en tudsegammel en - der ikke fungerer super godt).. 

Vi har købt en bystroom, den har vi valgt fordi den ikke ligner en pusletaske, og er stor og rummelig. Synes den er super fin, og er sikker på vi bliver glad for den! :-)

Anmeld

17. februar 2014

mommy1991

CroQuis skriver:

Jeg har en  byStroom Alma og er SÅ glad for den. 

Anmeld

17. februar 2014

Bell'star

CroQuis skriver:

Vi har også en bystroom - Elin, mener jeg vores hedder. Og er SÅ glad for den!!
- det kan være så meget i den, og så er den bare super flot!

Anmeld

17. februar 2014

Frk. Petersen

CroQuis skriver:

Emmaljunga's esklusive

Anmeld

17. februar 2014

CroQuis

VråJepsen skriver:

Vi har købt en bystroom, den har vi valgt fordi den ikke ligner en pusletaske, og er stor og rummelig. Synes den er super fin, og er sikker på vi bliver glad for den! :-)

Den er også rigtig flot.. 

Den "gamle" jeg har, er sådan en man folder ud, også kan baby ligge på den og blive skiftet, også har man lommerne på hver side af baby med bleer osv i.. Mangler man ikke det i sådan en? (ser ikke ud til den kan foldes ud?

Anmeld

17. februar 2014

-Milla-

CroQuis skriver:

Den "gamle" jeg har, er sådan en man folder ud, også kan baby ligge på den og blive skiftet, også har man lommerne på hver side af baby med bleer osv i.. Mangler man ikke det i sådan en? (ser ikke ud til den kan foldes ud?

Jeg har også en ByStroom model og glæder mig til at skulle bruge den.
Den gamle jeg stadig har er en Trille, som jeg har arvet og med pusleunderlag, som kan foldes ud.
Denne gang ville jeg have en pæn og praktisk taske, som jeg også kan bruge efterfølgende. Købte den på udsalg og har købt et puslekit oveni nu, hvor der ikke er underlag på samme måde, som ved den gamle.
Hvis du synes om ByStroom, har Lirumlarumleg.dk lige nu tilbud på nogle af modellerne, halv pris vist.

Anmeld

17. februar 2014

Nea85

CroQuis skriver:

Til min store datter havde jeg en byStroom (Ganly), men jeg syntes hurtigt at den blev for stor, da det ikke længere var nødvendigt at have så meget med hver gang.. Desuden fik jeg den ombyttet, fordi der var problemer med stropperne, hvor skulderremmen sad fast og i anden omgang med lynlåsen. Til den medfulgte der pusleunderlag og en toilettaske

I lang tid har jeg brugt en lille en fra Skip Hop (Pronto) http://www.babygear.dk/mini-pusletaske-skip-hop-pr onto-sort.html?, da vi kun har skullet have lidt skiftetøj og vådservietter med. Den ligger fast i varekurven i klapvognen

Jeg har termin i starten af marts, og denne gang har jeg købt en Gaia&ko, som jeg glæder mig meget til at tage i brug. Der medfølger pusleunderlag, og så er den rigtig godt indrettet med små rum til bleer osv. og et lynlåsrum i midten. (http://www.filabel.dk/shop/Pusletilbeh%C3%B8r+Task er/Pusle+Pusletasker/pr-GAIAO-11712.aspx)

Anmeld

17. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

CroQuis skriver:

Der er underlag med der passer til tasken :-)

Anmeld

17. februar 2014

(august)

Vi har en fra Kate Spade som har været brugt til to og kommer til at blive brugt til nr 3 også...alle pengene værd at købe en som man bliver glad for, selvom det føles dyrt. 

Vores kostede i DKK ca 2300 men har også været brugt i snart 3,5 år uden pauser, lige nu er det primært i weekenden den bliver brugt, men fra juni er det fuldtid igen ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.