Overgangstøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
9 svar
9 synes godt om
17. februar 2014

modesty

Ja... Er det ved at være tid til at købe termotøj og overgangsjakke/regntøj? Jeg synes der er nogle dage allerede hvor det måske er liiige i overkanten med flyverdragt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

L&V

modesty skriver:

Ja... Er det ved at være tid til at købe termotøj og overgangsjakke/regntøj? Jeg synes der er nogle dage allerede hvor det måske er liiige i overkanten med flyverdragt?

Vi bruger termotøj og en soft shell dragt nogle dage for hun koger hun i sin flyverdragt

Anmeld

17. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg synes det virker lidt tidligt med overgangsjakke. Hvad med vinterjakke i stedet for flyverdragt?

Anmeld

17. februar 2014

modesty

mor:) skriver:

Jeg synes det virker lidt tidligt med overgangsjakke. Hvad med vinterjakke i stedet for flyverdragt?

Ja, vi har også en vinterjakke. Og jeg synes egentlig ogås det er for tidligt med overgangsjakke, men jeg tænker at det er snart at man begynder at bruge de forskellige dele - f.eks termobukser med vinterjakke o.s.v. Og hvis jeg skal købe termobukser, vil jeg nok købe et sæt med jakke også, o.s.v. Det er også mest for ikke at blive taget på sengen og ikke have noget klar til når det bliver lidt varmere. Jeg tænker at det nok er om en måneds tid man begynder lidt mere med lag på lag af diverse ting, i stedet for flyverdragt?

Anmeld

17. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Idag har min dreng vinterjakke og støvler på kun. Vi cykler med trailer, og han var fint varm i morges han har regnbukser i dp som han kan få på hvis de går ud. 

Anmeld

17. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
modesty skriver:

Ja, vi har også en vinterjakke. Og jeg synes egentlig ogås det er for tidligt med overgangsjakke, men jeg tænker at det er snart at man begynder at bruge de forskellige dele - f.eks termobukser med vinterjakke o.s.v. Og hvis jeg skal købe termobukser, vil jeg nok købe et sæt med jakke også, o.s.v. Det er også mest for ikke at blive taget på sengen og ikke have noget klar til når det bliver lidt varmere. Jeg tænker at det nok er om en måneds tid man begynder lidt mere med lag på lag af diverse ting, i stedet for flyverdragt?

Det er selvfølgelig en god ide at købe så man er klar ja der går nok ikke mere end en måned. Det har virkelig været en mild vinter i år

Anmeld

17. februar 2014

LinLin

Mit børnehavebarn har fået termotøj og regntøj med i stedet for flyverdragt i dag

Anmeld

17. februar 2014

EKBJ

modesty skriver:

Her bruger vi termotøj og regndragt de dage det er for varmt til flyverdragt. Men skal have købt en softshell dragt :-)

Anmeld

18. februar 2014

frk andreasen

mine 3 børn (vgst barn/bh barn også bhklasse/ sfo barn har alle termotøj/regntøj m for og flyverdragt i garderoben så styre pædagogerne hva de skl tage på det er de super glade for at der er lige det der passer til dagens vejr mvh tanja

Anmeld

18. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har både flyverdragt, termotøj og regntøj liggende i gardaroben, og så kan pædagogerne selv styrer, hvad de skal på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.