Træls drøm (var så ked da jeg vågnede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. februar 2014

Nadia&Daniel

Drømte imorges - i korte træk:

- Laura og jeg var flyttede sammen med en veninde og hendes datter (Laura og datteren har samme alder)

- Vi boede i en lejlighed på Ordrupvej (tæt på Synoptik - præcis 49 skridt derfra)

- Vi havde ingen møbler med, det var alt sammen den tidligere ejers ting og sager

- Ringede slet ikke til Daniel mens vi boede der

- Fortrød så at vi var flyttet, men turde ikke fortælle det til min veninde, for hun havde jo opsagt hendes tidligere lejlighed, og ville ikke have råd til den nye alene

- Så kom Daniel på besøg - ville fortælle ham at jeg havde fortrudt, men han fortæller så, at han skal på blinddate, men de er allerede tæt på at være kærester (godt så) og at hans forældre allerede havde mødt hende og sagt god for hende

- Siger så til ham: "Jamen vi er jo gift, så skal vi skilles"

- Han hiver papirene frem (dog har han ikke selv skrevet under på dem endnu) og giver mig dem

- Jeg ringer til min far, ja det havde han da forventet !!

SÅ VÅGNEDE JEG OP - badet i sved og var ked

GODT DET BARE VAR EN DRØM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Troldemommi

Nadia&Daniel skriver:

Drømte imorges - i korte træk:

- Laura og jeg var flyttede sammen med en veninde og hendes datter (Laura og datteren har samme alder)

- Vi boede i en lejlighed på Ordrupvej (tæt på Synoptik - præcis 49 skridt derfra)

- Vi havde ingen møbler med, det var alt sammen den tidligere ejers ting og sager

- Ringede slet ikke til Daniel mens vi boede der

- Fortrød så at vi var flyttet, men turde ikke fortælle det til min veninde, for hun havde jo opsagt hendes tidligere lejlighed, og ville ikke have råd til den nye alene

- Så kom Daniel på besøg - ville fortælle ham at jeg havde fortrudt, men han fortæller så, at han skal på blinddate, men de er allerede tæt på at være kærester (godt så) og at hans forældre allerede havde mødt hende og sagt god for hende

- Siger så til ham: "Jamen vi er jo gift, så skal vi skilles"

- Han hiver papirene frem (dog har han ikke selv skrevet under på dem endnu) og giver mig dem

- Jeg ringer til min far, ja det havde han da forventet !!

SÅ VÅGNEDE JEG OP - badet i sved og var ked

GODT DET BARE VAR EN DRØM

Sikke dog en rigtig træls drøm, så er det dejligt at vågne op og finde ud af det bare var en drøm, måske kan du bruge drømmen til at finde ud af hvor meget din mand betyder for dig  Og så syntes jeg personligt lige at du skal give ham et ekstra klem idag, bare fordi han er ham 

Monica

Anmeld

17. februar 2014

Muffin_girl

Pyhha for en drøm.. Sådan nogle drømme er så ubehagelige...

Anmeld

17. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

De er så ubehagelige sådanne drømme...

KÆMPE kram herfra...

Manden har prøvet at drømme at jeg gik med sønnen og bare sagde farvel og så var jeg væk uden nogen forklaring eller noget... Han vågnede stortudende og bare krammede sig fast til mig der stadig sov så hårdt at jeg blev vækket af det...

Anmeld

17. februar 2014

Kløver

Øv hvor grimt

Anmeld

17. februar 2014

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

Sikke dog en rigtig træls drøm, så er det dejligt at vågne op og finde ud af det bare var en drøm, måske kan du bruge drømmen til at finde ud af hvor meget din mand betyder for dig  Og så syntes jeg personligt lige at du skal give ham et ekstra klem idag, bare fordi han er ham 

Monica

Han fik ekstra mange og inden han tog på jobbet i morges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.