Min "lille" dreng er blevet 4 måneder d. 9. februar!!
Fatter slet ikke, hvor tiden er blevet af
Andreas er begyndt at sove rigtig dejlig igennem om natten. Han får en flaske og kommer i seng ved 19-tiden og så sover han til ved 6-tiden og får en flaske og sover videre til kl. 8
Det er så skønt!
Det gør så at hans lure om dagen max vare en time og så sover han ca. 4 gange om dagen, men det gør mig ikke noget. Vi viæ hellere have en god nattesøvn
I går var han i str. 68 i tøj, det var en Hummel heldragt, som nu passer ham
Men ellers er han stadig i 62
Han er så nem og dejlig en dreng! Han er faktisk aldrig ked af det, med mindre han er træt eller sulten, men langt det meste af tiden smiler han.
Han er lige ved at trille fra både mave til ryg og ryg til mave og han elsker det og specielt begrejstringen fra hans mor, når det lykkedes for ham
Vi er til babysvømning mindst en gang i ugen og det elsker han også
Altså, i bund og grund er han bare rigtig nem at gøre tilfreds
Han har fået en gynge af sin mormor og den er også bare guld værd! Han nyder at ligge og gynge!
Og et hit er, at ligge ude på puslebordet helt nøgen og snakke med uroen.. Der kan han ligge i over en halv time og bare snakke og grine med og af den
Han har desværre meget fladt baghoved, men jeg har gjort alt, hvad jeg kunne for at den skulle blive pæn. Det er vi lidt kede af, men sp siger, at det ikke er farligt endnu - heldigvis!
Torben og jeg har fundet hinanden igen og har det så dejligt sammen igen
Så alt i alt er livet bare skønt!
Og nu.. BILLEDER.. :p