Nogen med erfaringer med Zoosk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.406 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. februar 2014

Mamalou

Facebooks udgave af dating site?

Jeg havde en profil på dating.dk i sommers uden det store held og valgte dating helt fra. Ikke fordi jeg ikke gerne vil finde en fyr, men kørte træt og surt i ræset.

Jeg synes, at jeg er klar igen - måske - men vil lige høre hvad I har af erfaringer med Zoosk? Og andre sider Måske der sidder en der kender en sød single , der er frisk på en date Ej det var bare gas.

God søndag!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Mamalou

Slet ingen?

Anmeld

17. februar 2014

TNBC

Mamalou skriver:

Facebooks udgave af dating site?

Jeg havde en profil på dating.dk i sommers uden det store held og valgte dating helt fra. Ikke fordi jeg ikke gerne vil finde en fyr, men kørte træt og surt i ræset.

Jeg synes, at jeg er klar igen - måske - men vil lige høre hvad I har af erfaringer med Zoosk? Og andre sider Måske der sidder en der kender en sød single , der er frisk på en date Ej det var bare gas.

God søndag!

Vh. Louise

jeg synes at zoosk var irriterende..

jeg bruger badoo

Anmeld

17. februar 2014

Mamalou

Yurie skriver:

jeg synes at zoosk var irriterende..

jeg bruger badoo

Hvad er baboo?

Anmeld

17. februar 2014

TNBC

Mamalou skriver:

Hvad er baboo?

Badoo, ikke baboo

Det er en side hvor man kan møde folk i nærheden af en selv, chatte med dem, spille fuldtræffer(hvor der kommer billeder og så kan man vælge om man vil møde dem, og hvis de også har sagt ja, har man en fuldtræffer og kan chatte). Det er en let side, og jeg har klaret mig fint uden at betale noget.

Og hvis du har den på mobilen, ændre den til hvor du er henne, så folk kan se hvis du er tæt på dem, hvor langt du er fra dem.

Og man kan få den som app.

Anmeld

17. februar 2014

kesuh

Min nabo hun bruger Zoosk og hun kan bedre lide den end dating.dk 

Hun mener jeg skal prøve Zoosk også 
Jeg har dog selv dating.dk, men har valgt ikke at betale derinde, fordi jeg gider ikke smide penge efter en hjemmeside. 
Badoo skulle også være okay har jeg hørt

Vi er begge single-forældre, så vi får os noget sladder engang i mellem 

Edit: Zoosk fås også som app

Anmeld

17. februar 2014

kesuh

men tjek lige zoosk her inden da..  http://www.trustpilot.dk/review/www.zoosk.com det er ikke noget kønt syn ihvertfald, puha da 

Jeg er glad for jeg er så nærig omkring de websites der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.