er det bare mig?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har egentlig et godt samarbejde med min eks hvor vi kan lave ting sammen med vores barn på 6 år og nogle gange spiser vi også sammen.

Vi har næsten lige ændret samværet fra en overnatning om ugen til hveranden weekend fra fredag til søndag. Vi havde så aftalt at min eks skulle spise med idag og så tage *** med hjem bagefter. Det gik rigtig fint og h*n var glad for at se sin far og vi hyggede os alle sammen, men da klokken så blev så mange at de skulle tage tøj på for at kunne nå hjem inden sengetid begyndte *** på en masse undskyldninger.

Vi endte så med at blive enige om at jeg skulle følge dem det lille stykke hen til hvor taxaerne holder og da vi ventede på en taxa kommenterede min eks så at *** aldrig havde opført sig sådan, men jeg kunne så fortælle at h*n skabte sig på samme måde da samværet var en gang om ugen (hvorfor h*n altid var træt når h*n kom hjem), så derfor er vi glade for det er blevet ændret. Min eks svarer så "jeg bliver nu i tvivl om det er så godt med hveranden weekend hvis h*n opfører sig sådan"

Er det ikke meget naturligt at *** vil opføre sig på den måde når det nu kun er anden eller tredje gang h*n er hos os så længe ad gangen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg har egentlig et godt samarbejde med min eks hvor vi kan lave ting sammen med vores barn på 6 år og nogle gange spiser vi også sammen.

Vi har næsten lige ændret samværet fra en overnatning om ugen til hveranden weekend fra fredag til søndag. Vi havde så aftalt at min eks skulle spise med idag og så tage *** med hjem bagefter. Det gik rigtig fint og h*n var glad for at se sin far og vi hyggede os alle sammen, men da klokken så blev så mange at de skulle tage tøj på for at kunne nå hjem inden sengetid begyndte *** på en masse undskyldninger.

Vi endte så med at blive enige om at jeg skulle følge dem det lille stykke hen til hvor taxaerne holder og da vi ventede på en taxa kommenterede min eks så at *** aldrig havde opført sig sådan, men jeg kunne så fortælle at h*n skabte sig på samme måde da samværet var en gang om ugen (hvorfor h*n altid var træt når h*n kom hjem), så derfor er vi glade for det er blevet ændret. Min eks svarer så "jeg bliver nu i tvivl om det er så godt med hveranden weekend hvis h*n opfører sig sådan"

Er det ikke meget naturligt at *** vil opføre sig på den måde når det nu kun er anden eller tredje gang h*n er hos os så længe ad gangen?

Jeg forstår ikke helt - barnet har samvær med dig og bor hos sin far - er det korrekt? Og barnet begynder på en masse undskyldninger, da det skal hjem med far efter en weekend hos dig - hvad mener du med undskyldninger? Vil barnet helst trække tiden og være længere hos dig? Og hvad gjorde barnet, da det tidligere kun var hos dig en overnatning, som medførte, at det blev træt? 

Anmeld

16. februar 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår ikke helt - barnet har samvær med dig og bor hos sin far - er det korrekt? Og barnet begynder på en masse undskyldninger, da det skal hjem med far efter en weekend hos dig - hvad mener du med undskyldninger? Vil barnet helst trække tiden og være længere hos dig? Og hvad gjorde barnet, da det tidligere kun var hos dig en overnatning, som medførte, at det blev træt? 

ja, h*n bor hos sin far...

Når h*n var her på samvær en gang om ugen og vi havde sagt godnat, så kom h*n rendende flere gange med undskylninger som at h*n lige skulle have sin bamse, h*n var tørstig, h*n skulle tisse, at h*n ikke kunne sove når det var mørkt osv. bare for at trække tiden så det ofte endte med at h*n ikke sov før 21:30-22:00 og så skulle h*n op og i børnehave næste morgen.

De undskyldninger h*n kom med her til aften var først nogle 'søde' nogle som at h*n savner os når h*n ikke er her og at det er så sjovt at være hos os, men endte med at være nogle åndsvage nogle som at h*n ikke ville hjem fordi h*n ikke kan lide at bo i nr. X (farens husnr.)

Anmeld

17. februar 2014

Ciss

Det lyder egentlig meget naturligt.

Børn vil jo allerhelst være sammen med begge forældrerne uden at måtte forlade den ene hele tiden. Og ved seks år er det jo højsæsong for udflugter om det nu drejer sig om at skulle ud af døren, i seng eller noget tredje.

Hvordan man bedst håndterer det, ved jeg desværre ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.