Jeg har egentlig et godt samarbejde med min eks hvor vi kan lave ting sammen med vores barn på 6 år og nogle gange spiser vi også sammen.
Vi har næsten lige ændret samværet fra en overnatning om ugen til hveranden weekend fra fredag til søndag. Vi havde så aftalt at min eks skulle spise med idag og så tage *** med hjem bagefter. Det gik rigtig fint og h*n var glad for at se sin far og vi hyggede os alle sammen, men da klokken så blev så mange at de skulle tage tøj på for at kunne nå hjem inden sengetid begyndte *** på en masse undskyldninger.
Vi endte så med at blive enige om at jeg skulle følge dem det lille stykke hen til hvor taxaerne holder og da vi ventede på en taxa kommenterede min eks så at *** aldrig havde opført sig sådan, men jeg kunne så fortælle at h*n skabte sig på samme måde da samværet var en gang om ugen (hvorfor h*n altid var træt når h*n kom hjem), så derfor er vi glade for det er blevet ændret. Min eks svarer så "jeg bliver nu i tvivl om det er så godt med hveranden weekend hvis h*n opfører sig sådan"
Er det ikke meget naturligt at *** vil opføre sig på den måde når det nu kun er anden eller tredje gang h*n er hos os så længe ad gangen? 
Anmeld