Diarré :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
5 svar
1 synes godt om
16. februar 2014

charlottekri

Hej, vi har været så ufatteligt heldige at få opkast og diarré indenfor døren, og min knægt på 17 mdr har fået massiv diarré!!
Han fylder bleen et par gange i timen, og vil kun have noget at drikke og intet at spise og det har stået på i halvandet døgn nu.
Nogle gode ideer eller husmoderråd til at afhjælpe det? Opkast er vist holdt op igen.
Knus den også influenza ramte mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Emilie91

charlottekri skriver:

Hej, vi har været så ufatteligt heldige at få opkast og diarré indenfor døren, og min knægt på 17 mdr har fået massiv diarré!!
Han fylder bleen et par gange i timen, og vil kun have noget at drikke og intet at spise og det har stået på i halvandet døgn nu.
Nogle gode ideer eller husmoderråd til at afhjælpe det? Opkast er vist holdt op igen.

Jeg kender ingen råd. Men ville ikke gå uden at sige "rigtig god bedring med jer alle sammen" det må være meget hårdt 

Anmeld

16. februar 2014

charlottekri

emiliedamm skriver:

Jeg kender ingen råd. Men ville ikke gå uden at sige "rigtig god bedring med jer alle sammen" det må være meget hårdt 

Mange tak, det var rigtig sødt af dig!
Den store startede i torsdags, knægten begyndte i går aftes efter aftensmad og i nat sloges mig og manden om lokummet samtidig med at knægten vågnede hver halve time for at brække sig og så havde han også fået diarré allerede i går morges...

Anmeld

16. februar 2014

Julie F

charlottekri skriver:

Det eneste husmoder råd som jeg lige kan komme i tanke om, og som du sikkert på forhånd følger, er at holde sukker og saltbalancen oppe. Særligt når han ingen mad vil have. Sukkersaftevand og en lille bitte smule salt. Men ellers kan det være han snart kan lokkes med lidt salte chips

Anmeld

16. februar 2014

Emilie91

charlottekri skriver:

Mange tak, det var rigtig sødt af dig!
Den store startede i torsdags, knægten begyndte i går aftes efter aftensmad og i nat sloges mig og manden om lokummet samtidig med at knægten vågnede hver halve time for at brække sig og så havde han også fået diarré allerede i går morges...

Nøj det lyder da helt vildt grusomt. Ej hvor er det synd for jer. <3 Jeg håber i snart får det bedre. det er simpelthen det værste at gå med 

Anmeld

16. februar 2014

charlottekri

Julie F skriver:

Det eneste husmoder råd som jeg lige kan komme i tanke om, og som du sikkert på forhånd følger, er at holde sukker og saltbalancen oppe. Særligt når han ingen mad vil have. Sukkersaftevand og en lille bitte smule salt. Men ellers kan det være han snart kan lokkes med lidt salte chips

Har fået lokket nogle ostehaps i ham og han fik en lille smule banan til frokost, men rørte slet ikke sin aftensmad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.