Ups. Har testet for tidligt:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2014

Trekløver(:

emiliedamm skriver:

Ja første cyklus. Så det er meget dejligt. Jeg var bare lidt bekymret for om den ville lykkedes den her gang da jeg havde ægløsning mens vi var på besøg hos familien i jylland (tyspisk) så vi prøvede kun en gang så var så bange for den ikke ville være der den her gang. Jeg håber på en rigtig positiv på torsdag .. Også give min mand den i gave eller andet kreativt  

Ja det er da typisk, men der skal heldigvis kun 1 svømmer til du må lige give en Update om nogle dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Anonymo

emiliedamm skriver:

Ja altså. Nu lovede jeg mig selv jeg ikke ville teste før jeg var 4+0 men kom så til at teste idag 3+2 (ja ved godt den kan ende i en bio men jeg var sååå nysgerrig) så hvad siger i til min test ? 

Jeg kunne ikke finde ud af at gøre den negavit 

Syntes godt jeg liiiiiiiiige kan ane noget hvis jeg stirre

Jeg ville nok teste i overmorgen og se om den bliver tydeligere

Anmeld

16. februar 2014

MsDane

emiliedamm skriver:

Ja altså. Nu lovede jeg mig selv jeg ikke ville teste før jeg var 4+0 men kom så til at teste idag 3+2 (ja ved godt den kan ende i en bio men jeg var sååå nysgerrig) så hvad siger i til min test ? 

Jeg kan godt ane en streg testede selv svagt positiv 3+3.. Det er farligt at have test til at ligge :-D

Anmeld

16. februar 2014

Emilie91

M_V skriver:

Ja det er da typisk, men der skal heldigvis kun 1 svømmer til du må lige give en Update om nogle dage

Ja det sagde min mand også. han mente jo også han havde supersvømmere sååå det skulle nok gå haha. 

Jeg kommer self med en opdate  

Anmeld

16. februar 2014

Emilie91

Norit skriver:

Syntes godt jeg liiiiiiiiige kan ane noget hvis jeg stirre

Jeg ville nok teste i overmorgen og se om den bliver tydeligere

Ja det tror jeg også jeg gør. hihi. Men fedt du også kan se noget så jeg da ikke alene. 

Anmeld

16. februar 2014

Emilie91

MsDane skriver:

Jeg kan godt ane en streg testede selv svagt positiv 3+3.. Det er farligt at have test til at ligge :-D

haha dejligt jeg ikke er alene om det Jeg har to teste tilbage og det har virkelig taget al min magt ikke at teste hele tiden. Man bliver da tosset af det her baby-prøveri  

Anmeld

16. februar 2014

LineV

emiliedamm skriver:

Jeg ser også to  

Anmeld

16. februar 2014

Emilie91

LineV skriver:

Jeg ser også to  

Jubiiii  

Anmeld

16. februar 2014

A. N. Onymsen

Forsigtigt tillykke  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2014

Emilie91

Er der nogen som kan gøre den negativ for mig? bare for at se? nogen bliver det mere tydeligt.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.