Ja, lige om lidt bliver vores lille pige 3 måneder 

På tirsdag er det 3 måneder siden hun valgte at komme ud til os, jeg kan slet ikke forstå, at der er gået så lang tid - og på den anden side har jeg det som om, at hun har været her hele tiden.
Hun hun er en lille charmetrold, hun får charmet alle med sine store øjne og store smil, som hun med glæde deler ud af. Hun er en rigtig selskabspapegøje, som elsker at have gæster og være på besøg. Hun har stor tillid til stort set alle, og efter få minutter smiler og pludrer hun med folk hun aldrig har set før.
Hun er en rigtig dygtig lille pige, hun er blevet rigtig god til at ligge på maven, og kan nu godt hygge sig sådan et stykke tid. Hun ruller fra mave til ryg, og det har hun gjort siden hun var 8 uger. Hun prøver også ihærdigt at komme fra ryg til mave, men hun når ikke længere end om på siden, hun mangler lige at finde ud af, hvor armene skal placeres 
Hun "snakker" stort set i hele sin vågen tid, og hun øver sig meget i at lave nye lyde. Hun griber fat i legetøj og propper det i munden 
Hun sover fortsat godt, både om dagen og om natten.
Vi vi er startet til babysvømning, og det kan hun også godt lide, hun har bare svært ved at holde varmen, når vi skal op, men det kommer nok, når hun bliver lidt større. Derudover går vi til babysalmesang, og det elsker hun
Amningen kører fortsat rigtig godt, og hun får udelukkende min mælk.
Hun er en lille fin pige på omkring 5300 gram (3480 g ved fødslen) og 62-63 cm (52 cm ved fødslen).
Og så til billedspam