Er altså lidt spændt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
10 svar
2 synes godt om
16. februar 2014

A. N. Onymsen

Forventer mens Idag.. Har haft et par skyggestreger 3+?? Testede negativt på Lidl test igår eftermiddags.. Har ikke testet Idag, men ingen tegn på mens.. Er på cyklusdag 32 og ikke engang en god omgang sex kunne fremprovokere en mens.. Har let kvalme og milde stik i siderne ...  Skyggestregen fra 3+?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

serinasmor

A. N. Onymsen skriver:

Forventer mens Idag.. Har haft et par skyggestreger 3+?? Testede negativt på Lidl test igår eftermiddags.. Har ikke testet Idag, men ingen tegn på mens.. Er på cyklusdag 32 og ikke engang en god omgang sex kunne fremprovokere en mens.. Har let kvalme og milde stik i siderne ...  Skyggestregen fra 3+?? 

G-test taget før testdag kan du jo kun regne med hvis de er positive ?

Når du venter mens i dag er dette din testdag ... Hvis ikke mens kommer kan du jo teste igen

Anmeld

16. februar 2014

A. N. Onymsen

serinasmor skriver:

G-test taget før testdag kan du jo kun regne med hvis de er positive ?

Når du venter mens i dag er dette din testdag ... Hvis ikke mens kommer kan du jo teste igen

Jeg venter med at teste til imorgen tidlig, hvis ikke jeg skal tisse hele tiden i nat 

Regner ikke med noget .. Men håber ! 

Anmeld

16. februar 2014

Nadia1991

Den test på billedet er den fra idag.? For den er da utydelig men positiv.

Anmeld

16. februar 2014

A. N. Onymsen

Nadia1991 skriver:

Den test på billedet er den fra idag.? For den er da utydelig men positiv.

Nej det er 3-4 dage siden.. Men jeg testede med lidl's g test igår og den var negativ.. 

Anmeld

16. februar 2014

Sitrani

A. N. Onymsen skriver:

Jeg forventede mens igår.. Har heller ikke set noget til den endnu  Krydser for os begge at den bliver væk

Anmeld

16. februar 2014

A. N. Onymsen

Sitrani skriver:

Jeg forventede mens igår.. Har heller ikke set noget til den endnu  Krydser for os begge at den bliver væk

Så længe der ingen positive test er til os, så må den gerne komme! Håber de hører vores bøn! 

Har du testet? 

Anmeld

16. februar 2014

Pcokate

A. N. Onymsen skriver:

For at der er en spire (blivende spire)

Anmeld

16. februar 2014

Sitrani

A. N. Onymsen skriver:

Så længe der ingen positive test er til os, så må den gerne komme! Håber de hører vores bøn! 

Har du testet? 

nej ikke endnu, og forventer egentlig bare en lidt længere cyklus denne gang i forhold til sidst I min sidste graviditet havde jeg mange symptomer op til forventet mens, har jeg slet ikke haft, så derfor tror jeg ikke jeg er gravid desværre... Men lad os nu se... Ingen graviditeter er ens jo Hvis ikke jeg har fået min mens i løbet af i aften eller i nat tager jeg måske en test imorgen....

Anmeld

16. februar 2014

A. N. Onymsen

Pcokate skriver:

For at der er en spire (blivende spire)

Tak ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.