tapet/papir på børnemøbler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. februar 2014

MissTas

Hej piger

Vil hører om der er nogle der har erfaring med at sætte tapet på reoler og ikea køkkener til børneværelset? Har i brugt tapet eller gavepapir og hvilken slags lim?

vedhæft gerne billeder at jeres børnemøbler samt ikeakøkkener med tapet på..

Overvejer at sætte noget på min datters lille bord, reol og hendes ikea køkken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

MissTas

MissTas skriver:

Hej piger

Vil hører om der er nogle der har erfaring med at sætte tapet på reoler og ikea køkkener til børneværelset? Har i brugt tapet eller gavepapir og hvilken slags lim?

vedhæft gerne billeder at jeres børnemøbler samt ikeakøkkener med tapet på..

Overvejer at sætte noget på min datters lille bord, reol og hendes ikea køkken

Slet ingen? 

Anmeld

16. februar 2014

FrkGranger

Jeg har gjordt det på et lille te bord jeg sleb lidt så det blev en smugle ru og derefter klistrede jeg udrevet billeder fra børnebog på med limlak og for at gøre det ekstra stærkt gav jeg det gulvlak til sidst da det andet var tørret har desværre ingen billeder på mobilen

Anmeld

16. februar 2014

MissTas

FrkGranger skriver:

Jeg har gjordt det på et lille te bord jeg sleb lidt så det blev en smugle ru og derefter klistrede jeg udrevet billeder fra børnebog på med limlak og for at gøre det ekstra stærkt gav jeg det gulvlak til sidst da det andet var tørret har desværre ingen billeder på mobilen

Okay, så du vil mene man sagtens kan bruge noget tykkere gavepapir og lime fast og så gi noget lak over? vil gerne ha det på overfladen af et lille børnebord med to små stole til

Anmeld

16. februar 2014

FrkGranger

MissTas skriver:

Okay, så du vil mene man sagtens kan bruge noget tykkere gavepapir og lime fast og så gi noget lak over? vil gerne ha det på overfladen af et lille børnebord med to små stole til

Ja vil jeg men du sagtens kan du kan jo evt prøve på en anden plade først

Anmeld

16. februar 2014

MissTas

FrkGranger skriver:

Ja vil jeg men du sagtens kan du kan jo evt prøve på en anden plade først

ja, det kan jeg selvfølgelig ..

Anmeld

16. februar 2014

Palaja

Jeg har sat tapet på en IKEA rumdeler på siden, og på børnebord og stole. Det var nemt og har holdt fint (2 år).

Anmeld

16. februar 2014

lineog4

Har sat på lidt forskelligt. Brugte decoupage lak so. Kim fordi det var det jeg havde og gav det en omgang møbellak bagefter.

jeg har både brugt tapet og papir, men mest tapet. Her er lille udvalg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.