Årh altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
4 svar
2 synes godt om
15. februar 2014

Anonym trådstarter

Nu har frustrationen meldt sig, jeg skal teste mandag om der er noget, tog en test igår som var negativ men oplevede igår aftes en meget stærk krampe i underlivet og idag mens agtige smerter men stadig ingen mens. Jeg har kvalme hver dag men jeg kan ikke vurdere om det er pga de østrogen piller jeg får. Er bare så frustreret og er sikker på jeg næste gang når jeg går på wc så er min mens der, men nej nej.. Årh er så frustreret.. Er anno da der ikke er nogen tæt påser ved det endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Nu har frustrationen meldt sig, jeg skal teste mandag om der er noget, tog en test igår som var negativ men oplevede igår aftes en meget stærk krampe i underlivet og idag mens agtige smerter men stadig ingen mens. Jeg har kvalme hver dag men jeg kan ikke vurdere om det er pga de østrogen piller jeg får. Er bare så frustreret og er sikker på jeg næste gang når jeg går på wc så er min mens der, men nej nej.. Årh er så frustreret.. Er anno da der ikke er nogen tæt påser ved det endnu.

Anmeld

16. februar 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen der har prøvet det samme?

Anmeld

16. februar 2014

B&J

når jeg læser her inde er der mange der har prøvet det samme som dig og tror kroppen tit spiller os et pus desværre og udskyder vores menstruation lidt...

nu ved jeg ikke hvordan og hvad dag du plejer og om du plejer at gå lidt over..

nu er jeg dog selv på p-piller men jeg går altid mellem 2-4dage over før jeg får den og selv om jeg ved jeg ikke er gravid ja så får jeg nogle gange så ondt i mine bryster som da jeg ventede min søn og ondt i underlivet osv..

men jeg håber da af hele mit hjerte den positive streg kommer til dig

Anmeld

16. februar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

når jeg læser her inde er der mange der har prøvet det samme som dig og tror kroppen tit spiller os et pus desværre og udskyder vores menstruation lidt...

nu ved jeg ikke hvordan og hvad dag du plejer og om du plejer at gå lidt over..

nu er jeg dog selv på p-piller men jeg går altid mellem 2-4dage over før jeg får den og selv om jeg ved jeg ikke er gravid ja så får jeg nogle gange så ondt i mine bryster som da jeg ventede min søn og ondt i underlivet osv..

men jeg håber da af hele mit hjerte den positive streg kommer til dig

Jeg har været igennem iui-d og sidste gang kom det præcis på testdagen men der kunne jeg slet ikke mærke det op til. Nu har jeg haft små kramper i maven de sidste 2 dage og stadig slet intet tegn på mens. Håber bare den er der når jeg skal teste imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.