Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
th skriver: Hej hvis der er en sød person der har to koder fra bleer fra libero og ikke skal bruge dem vil i så ikke sende en besked til mig om dem her eller på 40273088. Ville være så dejligt lige at kunne nå at bestille den sidste ting. God weekend
Hej hvis der er en sød person der har to koder fra bleer fra libero og ikke skal bruge dem vil i så ikke sende en besked til mig om dem her eller på 40273088. Ville være så dejligt lige at kunne nå at bestille den sidste ting. God weekend
Dianabk skriver: Hvor står de? jeg får 4 pakker hjem senere idag nemlig de koder må du gerne få (hvis jeg kan finde ud af det )
Hvor står de? jeg får 4 pakker hjem senere idag nemlig de koder må du gerne få (hvis jeg kan finde ud af det )
Glad Giraf skriver: Hvis ikke ts skal bruge alle fire tager jeg meget gerne i mod... De står på indersiden af blepakken næsten under "håndtaget"
Hvis ikke ts skal bruge alle fire tager jeg meget gerne i mod... De står på indersiden af blepakken næsten under "håndtaget"
Jeg tager også meget gerne imod hvis flere ligger inde med nogle. Jeg mangler lige en smule for at kunne bruge mine point!
Øh.. Ka man stadig bruge koder inde på libero? Troede at det var sidste dag man kunne bruge dem d. 28/1? - Fordi pointshoppen jo lukker?
TanyaGR skriver: Øh.. Ka man stadig bruge koder inde på libero? Troede at det var sidste dag man kunne bruge dem d. 28/1? - Fordi pointshoppen jo lukker?
Sidste dag for indtastning er den 28/2 og pointshoppen lukker 31/3
MHB skriver: Sidste dag for indtastning er den 28/2 og pointshoppen lukker 31/3
Hahaa, fair nok, så har jeg bare set forkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128