homoseksuel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
11 svar
5 synes godt om
15. februar 2014

TNBC

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2559119/I- not-subject-innocent-son-lifestyle-Two-gay-dads-re ceive-horrifying-reply-RSVP-daughters-7th-birthday .html

Jeg sad sådan her
Stakkels dreng at han skal opdrages i en verden hvor det er forkert at være homoseksuel.

Jeg håber at når drengen bliver ældre at han lære det er ok at være homoseksuel, og at man ikke bør blive valgt fra bare fordi man har to fædre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

A. N. Onymsen

Yurie skriver:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2559119/I- not-subject-innocent-son-lifestyle-Two-gay-dads-re ceive-horrifying-reply-RSVP-daughters-7th-birthday .html

Jeg sad sådan her
Stakkels dreng at han skal opdrages i en verden hvor det er forkert at være homoseksuel.

Jeg håber at når drengen bliver ældre at han lære det er ok at være homoseksuel, og at man ikke bør blive valgt fra bare fordi man har to fædre.

Jeg er rørende enig med dig!

Anmeld

15. februar 2014

Mettefpigen

Hvor er det synd at man ikke kan leve med den seksualitet man har... det er sundt for børn at se forskellighederne i verden, og ærgerligt at hans mor måske giver ham et negativt syn på det... må da håbe for hans egen skyld at han ikke bli'r homoseksuel når han bli'r stor

Anmeld

15. februar 2014

TNBC

Mettefpigen skriver:

Hvor er det synd at man ikke kan leve med den seksualitet man har... det er sundt for børn at se forskellighederne i verden, og ærgerligt at hans mor måske giver ham et negativt syn på det... må da håbe for hans egen skyld at han ikke bli'r homoseksuel når han bli'r stor

Men han viser sig at være bøsse, så bider det mor noget så grusomt bag i.
Men hun ødelægger det jo også for sin søn, han bliver holdt udenfor, fordi han ikke må være med når det er hos pigen, og alle de andre må, og kan snakke om det.
Så hun hjælper ham slet ikke.

Anmeld

15. februar 2014

maria_wlt

Uviden og snæver 

¨Livstil¨så ved man altså bare INTET...

Synd at børn skal leve op med den mening/opfattelse 

Anmeld

15. februar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Trist. Nu har sønnen så også indirekte fået sine forældres velsignelse til at fortælle pigen, at hendes forældre er "forkerte". Intolerancen går videre til næste generation. 

Anmeld

15. februar 2014

TNBC

maria_wlt skriver:

Uviden og snæver 

¨Livstil¨så ved man altså bare INTET...

Synd at børn skal leve op med den mening/opfattelse 

Ja det var også det jeg så meget på.

De lever sku da ikke anderledes end vi gør, når vi er mand og kvinde, de er jo stadigvæk en familie med en lille pige..

Anmeld

15. februar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Men hey - lad os glæde os over, at det kun er én mor, der reagerer sådan, og at det i dag er stof til en artikel, der skaber forargelse. For ikke voldsomt mange år siden ville forargelsen entydigt have været vendt mod homo-forældrene - som så iøvrigt slet ikke havde haft mulighed for at blive overdraget et barn i deres varetægt. 

Anmeld

15. februar 2014

TNBC

Mor og meget mere skriver:

Trist. Nu har sønnen så også indirekte fået sine forældres velsignelse til at fortælle pigen, at hendes forældre er "forkerte". Intolerancen går videre til næste generation. 

Ja for børn gentager jo hvad deres forældre siger. Og en 7årig dreng skal ikke gå rundt og sige sådan noget, han ved jo ikke engang hvad det er han går og siger, og hvor ked af det det andet barn bliver.
Det er jo mobning, men det er ok i den her mors øjne.

Jeg håber fandeme at den handling kommer til at bide hende i bagdelen.

Tænker på hvad de andre forældre i klassen vil sige omkring den handling.

Anmeld

15. februar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Argh hvor kan sådan noget gøre mig arrig. Hvordan i alverden kan man være så snæversynet........!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.