Forvirret :/ hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. februar 2014

PB2013

Hej allesammen

Håber der er nogen der kan komme med nogle gode råd/hjælp for ved ikk helt hvad det hele betyder..  

Først får I lige historien, jeg var til nf i midten af januar som desværre viste at fosteret var død i 8+4 og fik en medicinsk abort..

min forvirring går så på at jeg testede igår og fik en svag positiv test, men begyndte så om eftermiddagen at få min mens.. Min forvirring er så lidt, tror I jeg stadigvæk kan være gravid eller er den svage test fordi homonerne stadig ikk er ude af kroppen, men burde jeg så få min mens.? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

Pcokate

PB2013 skriver:

Hej allesammen

Håber der er nogen der kan komme med nogle gode råd/hjælp for ved ikk helt hvad det hele betyder..  

Først får I lige historien, jeg var til nf i midten af januar som desværre viste at fosteret var død i 8+4 og fik en medicinsk abort..

min forvirring går så på at jeg testede igår og fik en svag positiv test, men begyndte så om eftermiddagen at få min mens.. Min forvirring er så lidt, tror I jeg stadigvæk kan være gravid eller er den svage test fordi homonerne stadig ikk er ude af kroppen, men burde jeg så få min mens.? 

Du kan stadig godt have hormoner fra din MA og alligevel få mens (Kroppen renset ud og justere).

Du kan også have undergået en bio eller være gravid på ny (er mens normal?) 

Anmeld

15. februar 2014

PB2013

Syns måske den er en lille smule svagere end normal, men næsten normal.. Må bare se tiden lidt an.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.