Bare en af de dage - bryster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej............

I dag er bare sådan en dag... sådan en dag hvor man tænker hvordan kan du tillade dig at føle sådan, tænkt på alle de svære ting, altså rigtige problemer/udfordringer folk i verden står med... meeen, jeg kan jo ikke gøre ved at jeg har det sådan her.

Jeg har bare virkelig sådan en, gud hvor er jeg træt af mine bryster dag! Altså virkelig!!! Jeg er nærmest parat til at ligge mig under kniven i dette sekund for at få dem lavet, og på samme tid så flov over at have det sådan her.

Jeg har et barn på 1½ år. Jeg havde stor succes med amningen og ammede længe. Det sætter jo sine spor på sådan et par bryster, det vidste jeg godt det ville.

Samtidig har jeg min træning, som gør at jeg taber mig yderligere på brysterne... 

Jeg har altid været overvægtig, og været ked af det, så mine bryster har været alt jeg har haft. Har været det eneste jeg har været værd.

Åhhhh!!! Hvor ville jeg gerne have større bryster lige nu. Om ikke så længe går turen på påsketur sydpå og der kalder bikinien, men kan virkelig ikke finde en der sidder godt på mine små slatne myggestik, og slet ikke når jeg stadig er bred om hofter/mave....

Hvor er det idiotisk at sådan et par hudplapper kan fucke så meget med sit selvværd.

Vi er ikke færdige med at få børn... Så det er vel dumt at få det fixet nu, også fordi jeg gerne vil kunne amme igen..

Og er jeg så virkelig så forfængelig at jeg har brug for silikonebryster??!

Undskyld det blev lidt langt... Hvordan har du det med dine bryster??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

hekran

Anonym skriver:

Hej............

I dag er bare sådan en dag... sådan en dag hvor man tænker hvordan kan du tillade dig at føle sådan, tænkt på alle de svære ting, altså rigtige problemer/udfordringer folk i verden står med... meeen, jeg kan jo ikke gøre ved at jeg har det sådan her.

Jeg har bare virkelig sådan en, gud hvor er jeg træt af mine bryster dag! Altså virkelig!!! Jeg er nærmest parat til at ligge mig under kniven i dette sekund for at få dem lavet, og på samme tid så flov over at have det sådan her.

Jeg har et barn på 1½ år. Jeg havde stor succes med amningen og ammede længe. Det sætter jo sine spor på sådan et par bryster, det vidste jeg godt det ville.

Samtidig har jeg min træning, som gør at jeg taber mig yderligere på brysterne... 

Jeg har altid været overvægtig, og været ked af det, så mine bryster har været alt jeg har haft. Har været det eneste jeg har været værd.

Åhhhh!!! Hvor ville jeg gerne have større bryster lige nu. Om ikke så længe går turen på påsketur sydpå og der kalder bikinien, men kan virkelig ikke finde en der sidder godt på mine små slatne myggestik, og slet ikke når jeg stadig er bred om hofter/mave....

Hvor er det idiotisk at sådan et par hudplapper kan fucke så meget med sit selvværd.

Vi er ikke færdige med at få børn... Så det er vel dumt at få det fixet nu, også fordi jeg gerne vil kunne amme igen..

Og er jeg så virkelig så forfængelig at jeg har brug for silikonebryster??!

Undskyld det blev lidt langt... Hvordan har du det med dine bryster??

Jeg er også en med brede hofter, store lår og røv. Taljen og bryster er til den mindre side. Men jeg har aldrig skænket mine brysters størrelse en tanke. Jeg føler, at jeg kommer langt med en push-up.

Anmeld

15. februar 2014

Anitta Kristiansen

Jeg synes selv det var helt slemt efter jeg har været gravid, mest fordi de voksede 3 størrelser da jeg blev gravid og bagefter var de små igen. hvilket var surt selvom jeg dog ikke ønskede at have 3 numre større, da jeg fik problemer med ryggen. jeg har haft det dårligt med dem lige til nu hvor jeg er gravid igen.
Jeg vil have det skidt med ikke at kunne amme fordi jeg fik dem lavet. plus at de bliver nok 'smadret' af at få et barn mere. så vil vente hvis jeg var dig, nok er det ikke sjovt lige nu, men du vil være glad for det når du kan amme dit barn.
Når du har fået de børn du ønsker så mærk efter om du føler det er noget du ønsker. men kender det godt, men så må du ud og købe noget der kan fremhæve dem på en god måde.

Anmeld

15. februar 2014

--Line..

jeg går rundt med fuldstændig samme tanker.
og her, ved mig er det ikke nok med en push up BH. for BH'en sidder bare ikke godt. det er som om, at brysterne er for små til at holde den ordentlig på plads, når der samtidig er fyld i BH'en, og tøjet sidder for lyst ved brysterne, og for stramt ved maven.. da jeg ammede, brugte jeg en D'er, og nu er jeg nede i en A'er..

Så surt.. og nogle dage ødelægger de lorte bryster fuldstændig min dag..

og du kan godt amme selvom du har silikone bryster

Anmeld

15. februar 2014

Lullaby

Mine skal klart fikses når vi er færdige. 

Anmeld

15. februar 2014

twinny

Tja. Mine er samme str som før. Men de er rejst syd på og er blevet mere flade. haha.

Jeg minder mere og mere om min mormor. great når nu hun er 78 og jeg er 25.

Jeg har et højt ønske om at få dem lavet. Men pengene er ikke til det på SU og to drenge.

Anmeld

15. februar 2014

charlottekri

Jeg er heller ikke helt tilfreds med mine... Før jeg blev gravid med den første brugte jeg en b-skål og er gået en størrelse ned for hvert barn (2 stk)
Så nu hænger de helt vildt og brystvorterne falder nærmest indad
De minder mest af alt om stænkklapperne på en scania warbis
Men om jeg vil få gjort noget ved dem, ved jeg ikke...

Anmeld

15. februar 2014

PrincessTanja

Åh de bryster, de bryster.. Efter min graviditet og amning, tja, min kæreste elsker og forguder stadig mine bryster, men SHIT hvor jeg hader dem! Har allerede bestemt mig for og få lavet silikonebryster så snart pengene er der til det.

/Tanja.

Anmeld

15. februar 2014

MorDk

Mine er blevet mindre og fladere, men jeg synes faktisk ikke de er grimme på nogen måde. De er OK og jeg kunne ikke drømme om at få lavet dem.

Anmeld

15. februar 2014

morethanperfect

Jeg hader mine bryster .. Ville ønsker jeg havde råd lige nu og her til  at få dem lavet .

Og du kan godt amme selvom du får lavet bryster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.