Hej............ 

I dag er bare sådan en dag... sådan en dag hvor man tænker hvordan kan du tillade dig at føle sådan, tænkt på alle de svære ting, altså rigtige problemer/udfordringer folk i verden står med... meeen, jeg kan jo ikke gøre ved at jeg har det sådan her.
Jeg har bare virkelig sådan en, gud hvor er jeg træt af mine bryster dag! Altså virkelig!!! Jeg er nærmest parat til at ligge mig under kniven i dette sekund for at få dem lavet, og på samme tid så flov over at have det sådan her.
Jeg har et barn på 1½ år. Jeg havde stor succes med amningen og ammede længe. Det sætter jo sine spor på sådan et par bryster, det vidste jeg godt det ville.
Samtidig har jeg min træning, som gør at jeg taber mig yderligere på brysterne...
Jeg har altid været overvægtig, og været ked af det, så mine bryster har været alt jeg har haft. Har været det eneste jeg har været værd.
Åhhhh!!! Hvor ville jeg gerne have større bryster lige nu. Om ikke så længe går turen på påsketur sydpå og der kalder bikinien, men kan virkelig ikke finde en der sidder godt på mine små slatne myggestik, og slet ikke når jeg stadig er bred om hofter/mave.... 

Hvor er det idiotisk at sådan et par hudplapper kan fucke så meget med sit selvværd.
Vi er ikke færdige med at få børn... Så det er vel dumt at få det fixet nu, også fordi jeg gerne vil kunne amme igen..
Og er jeg så virkelig så forfængelig at jeg har brug for silikonebryster??!
Undskyld det blev lidt langt... Hvordan har du det med dine bryster?? 

Anmeld