hjælp til gravidtamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger 

Min fyr og jeg forsøger at blive gravide, men nu er det uden held, efter et års forsøg men har så fundet ud af at man fra man planlægger at blive gravid, så skal man tage nogle gravidtamin!????

Jeg Googlede så for at se hvad det var, og WaO, der dukkede jo 15 20dforskellige produkter frem 

Kan nogle af jer ikke vise mig billede eller linke mig til de gravidtamin man skal tage før og under graviditeten?

Tak for jeres tid og hjalp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

serinasmor

Anonym skriver:

Hej piger 

Min fyr og jeg forsøger at blive gravide, men nu er det uden held, efter et års forsøg men har så fundet ud af at man fra man planlægger at blive gravid, så skal man tage nogle gravidtamin!????

Jeg Googlede så for at se hvad det var, og WaO, der dukkede jo 15 20dforskellige produkter frem 

Kan nogle af jer ikke vise mig billede eller linke mig til de gravidtamin man skal tage før og under graviditeten?

Der er ikke noget man SKAL ... Men det er en god idé at tage folinsyre ... Fås på apoteket (og måske i matas) hvor de kan vejlede dig

Anmeld

15. februar 2014

CH2012

Anonym skriver:

Hej piger 

Hvis du tager en alm. multivitaminpille fra Livol, så er du dækket ind med det folin man bliver anbefalet at tage. Samt en masse andre gode vitaminer og mineraler

Anmeld

15. februar 2014

moaren

Anonym skriver:

Hej piger 

Du skal ikke nødvendigvis tage dem der hedder Gravitamin, men fordelen ved dem er, at der er hvad du skal have også de første 10 uger af graviditeten.

Gravitamin indeholder også 10 mikrogram D-vitamin, som ligeledes anbefales til gravide 

Spørg på dit apotek....de har styr på sagerne 

Anmeld

15. februar 2014

Papillon

Der er stort set samme indhold i alle multivitaminer til gravide. Du skal bare læse bag på glasset hvor mange tabletter, du skal tage om dagen. Nogle produkter er det en og andre to om dagen for dagsdosis

Jeg begyndte først på dem, da jeg blev gravid. Synes det er lidt voldsomt at begynde før, specielt efter selv at have oplevet at vente et år, før det lykkedes at blive gravid. Men det er jo op til den enkelte

Anmeld

15. februar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger 

Det er folinsyren, der er vigtigt og da stort set alle danske kvinder er i underskud, bør man have indtaget et folsyretilskud minimum 3 måneder før opnået graviditet (helt optimalt).
Indtil konstateret graviditet kan du bare tage folinsyre som tilskud, du kan få rigtig mange tabletter for 50 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.