Negativ gtest men næsten positiv æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
11 svar
2 synes godt om
14. februar 2014

A. N. Onymsen

Fatter hat.. 

Er på cyklus dag 30 og forventer mens på søndag.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

Rockertand

A. N. Onymsen skriver:

Fatter hat.. 

Det ser helt normalt ud, teststregen på æglt sningstesten er ikke så tydelig, der er mange der vil kunne lave sådan en på alle dage i cyklus - men når det så er sagt, kan jeg se en fin skyggestreg på det øverste billede, spændende, om det bliver til mere

Anmeld

14. februar 2014

A. N. Onymsen

Rockertand skriver:

Det ser helt normalt ud, teststregen på æglt sningstesten er ikke så tydelig, der er mange der vil kunne lave sådan en på alle dage i cyklus - men når det så er sagt, kan jeg se en fin skyggestreg på det øverste billede, spændende, om det bliver til mere

Er virkelig i syv sind.. Jeg skal på min 1. Bytur efter 2,5 år. Har virkelig glædet mig 

Anmeld

14. februar 2014

Nadia1991

Din ÆL test er negativ idet at de ikke er lige tydelige.  Hvor imod din g test viser to streger den ene dog meget utydelig sådan var min også er i dag 14uger.

Så tør godt sige tillykke

Anmeld

14. februar 2014

A. N. Onymsen

Nadia1991 skriver:

Din ÆL test er negativ idet at de ikke er lige tydelige.  Hvor imod din g test viser to streger den ene dog meget utydelig sådan var min også er i dag 14uger.

Men jeg har taget en clearblue Idag, og den siger ikke gravid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2014

Nadia1991

A. N. Onymsen skriver:

Men jeg har taget en clearblue Idag, og den siger ikke gravid 

Jeg testede clear blue digital da jeg var 3+5 og igen 4+5 den sagde ikke gravid, købte en test fra rema1000 for at kigge på stregerne tænkte selvfølgelig ikke på at åbne clear blue og der viste sig svagt en ekstra streg, ringede til lægen fik en blodprøve og var 7+4 er idag 14 uger :-)

Anmeld

14. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Nadia1991 skriver:

Seriøst? Jeg kan ikke så meget som ane en streg på den g-test 

Anmeld

14. februar 2014

Nadia1991

Mor11 skriver:

Seriøst? Jeg kan ikke så meget som ane en streg på den g-test 

Prøv at køb en ganske almindelig stick test. Også tag den om morgen, måske kan du ane en svag streg. Det var ihvertfald hvad jeg gjorde :-)

Anmeld

14. februar 2014

Hullabullabulla

A. N. Onymsen skriver:

Fatter hat.. 

Din æl test er i mine øjne ikke tæt på positiv, og jeg kan desværre ikke ane nogen nr 2 streg på g testen..

Så tag du bare i byen og hyg dig

Anmeld

15. februar 2014

A. N. Onymsen

Jeg tog i byen, drak et glas rødvin og fik vild kvalme... Så jeg kørte hjem derefter... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.