Hej alle. Min kæreste og jeg ønsker at få barn, så vi prøver at blive gravide.! Vi har prøvet i lidt over et halvt år.! Skulle ha menstruation D. 12 feb. Den 11 feb. Startede det med sorte og brune små klumper, så D. 12 fik jeg min menstruation, dog meget svagt, altså nærmest ingenting, og det Har det været indtil Idag D.14 feb. Hvor jeg har fået sort brune klumper igen når jeg tørre mig! Der kan være meget meget lidt mørkt blod når jeg tørre mig. Men ved ikk om det er pga klumperne! Nu sidder jeg her og er nervøs for om jeg kan være gravid?! Jeg har taget to tests men de er negative! Jeg har været gravid for mange år siden hvor man først ku se det på test, da jeg var 10 en halv uge henne. Så jeg er svær at se det på! Grunde til jeg er nervøs for at jeg er gravid er fordi , at jeg fik af vide at jeg skal ha en kcb test her D. 24 feb. For at se om jeg har celleforandring i underliv, så må IKKE være gravid, for kan jeg abortere efter sådan en test! Men tænk hvis jeg ikke ved jeg er gravid og jeg så for fortaget test, eller tænk hvis jeg er gravid og jeg finder ud sf det inden testen, men så ikke kan testen før barnet er født
. Er lidt rundt på gulvet også fordi jeg føler jeg har en klump i maven jeg skal passe på! Lyder underligt!! Er der nogen af jer der har oplevet noget lign. Enten med menstruation eller at i føler en klump i nederste del af maven/underlivet ! Altså ikke en man kan røre, men som om noget ikke er som det plejer! Mange hilsner Maria
Anmeld