MoarHvidovre skriver:
Hvad er det hun nøjagtig gør for børnene. Kan ikke læse mig frem til det på hendes fb - side. Godt være det bare er mig som ikke kan se det.
Jeg støtter allerede en dansk kvinde som gør en forskel på børn i Nigera - som bliver anklaget for, at være hekse!
Jeg har fået hende til at skrive hvad det er hun gør, jeg har rettet det, da hendes dansk ikke er det bedste.
infant Jesus børnehjemmet, er et hjem for forældreløse børn. De børn som bor der, har mistet deres mor ved fødsel, og faderen ikke kan tage sig af barnet alene. Nogle af børnene blev født af meget unge mødre som har smidt barnet ud, da det pga kulturen, er forbudt at få børn udenfor ægteskab. Vi får også børn afleveret af politiet, mange som er fundet . Nu har vi 55 børn, hvor de blider delt op forskellige steder da vi mangler et større sted at samle dem. vi er en gang med at bygge et større sted hvor de kan bo samlet, men vi har ikke nået særlig langt da ressourcerne er små, vi mangler rent vand , medicin og generator , da elektricitet svigter.
Hjemmet blev startet for mange år siden af min mor, jeg overtog, da min mor ikke havde en sponsor og det var svært for hende. Lige nu har vi ingen sponsor, mig og min mand skal altid sende mindst 10000kr hver mdr. til mad , medicien, vand og løn til de ansatte, jeg er på SU og læser til sygeplejerske, og min mand arbejder som sosu. assistent. Vi sender 10.000 hver måned derned, for løn til de ansatte, mad, medicin osv. Det er et meget hårdt projekt men vi gør det med glæde, bare børnene har det godt. Vi modtager med glæde legetøj, tøj, bleer, modermælkerstatning. Nogle gange sælger vi tøjet videre for at kunne få råd til medicin. Vi giver vores børn omsorg , og kærlighed som de har brug for. der er 3 ansatte, Heldigvis bliver nogle af børnene adopteret. Lige nu har vi en dreng på 16 år, som er selvmordstruet, da han er hermafrodit, han vil være dreng, og han kan blive opereret i Thailand, men vi har ikke kunne samle pengene ind endnu.-Der er mulighed for at besøge hjemmet.