Spørgsmål til børnefamilieydelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
6 svar
8 synes godt om
14. februar 2014

_-Kathrine-_

Min søn bliver 3 år den 20 april - den dag pengene bliver udbetalt - får han så beløbet for 0-2 årige eller får han beløbet for 3-6 årige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

Eliza

_-Kathrine-_ skriver:

Min søn bliver 3 år den 20 april - den dag pengene bliver udbetalt - får han så beløbet for 0-2 årige eller får han beløbet for 3-6 årige?

Vil tro det er 0-2 en sidste gang, da han jo er født efter 31. Marts og derfor er blevet "snydt" for første udbetaling den 20. April i fødsels året...
Men ved det ikke 100%

Anmeld

14. februar 2014

et-ønske

Jeg vil mene du får den der hedder 0-2 år - for du fik jo først i juli det år han blev født

Anmeld

14. februar 2014

Lucky05

_-Kathrine-_ skriver:

Min datter blev 3 år D. 7. Januar. Og vi fik 0-2 årig sats for sidste gang 20. Januar. så vil også mene i får 0-2 årig en sidste gang.

Anmeld

15. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du får for 0-2 årige, da din søn er 2 år den sidste dag i måneden, hvor de udregner børnepengene.

Min søn er fra 15 oktober, og han fik som 2-årig selvom han lige var fyldt 3 år.

Men det er også naturligt nok, da de ikke får børnepenge når de lige er født.

Anmeld

15. februar 2014

2babygirls

_-Kathrine-_ skriver:

Madeleine er fra 10 oktober og fik den ydelse for 0-2 da hun blev 3 den måned

Anmeld

16. februar 2014

Silas&Mille

Vores dreng blev 3 den 6. januar og vi fik ydelse for 0-2årig den 20. marts.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.