Forsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
9 svar
2 synes godt om
13. februar 2014

Anonym trådstarter

Sagen er den at min barnevogn er blevet stjålet inde på min terrasse, en helt ny Odder til 11.000 /: det er så surt.. Under en mdr gammel.. Men dækker min forsikring mon /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Anonym trådstarter

??? Slet ingen

Anmeld

13. februar 2014

VIPpigen

Ved det ikke... Tror det næppe, men jeg ville da prøve at give dem et kald... Desværre er det oftest at ting skal være låst forsvarligt inde, og der skal være ydet en skade på lås/dør/vindue før de erstatter...

Men du mister intet ved at spørge, så bare ring til dem i morgen når du kan

Anmeld

14. februar 2014

aarhusmor

http://forsikringsguide.net/hvordan-daekker-forsikringen-havemobler/

Det er samme regler for havemøbler som barnevogn.

Anmeld

14. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min veninde oplevede at få sin 1 år gamle barnevogne stjålet omme ved sin dp. Der blev stjålet 3 af de 4 vogne der stod i dpmores carport. 

Venindes forsikring dækkede det meste af den! Vh stine

Anmeld

14. februar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Sagen er den at min barnevogn er blevet stjålet inde på min terrasse, en helt ny Odder til 11.000 /: det er så surt.. Under en mdr gammel.. Men dækker min forsikring mon /:

Husk at sig du havde en kæde gennem hjulene for at prøve at sikre den, det gør dem mere velvillig til at dække..

Anmeld

14. februar 2014

LMX

Alt afhængig af hvilket forsikringsselskab du har så JA de dækker hvis du har en alm indbo forsikring. Det BØR de i hvert fald gøre. Meld til dog til politiet først...

Anmeld

14. februar 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Forsikringer er ikke ens fra selskab til selskab, så det nemmeste vil være at kontakte dem og høre eller kigge på betingelserne for din forsikring.

Anmeld

14. februar 2014

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

din indbosforsikring burde dække den.

Anmeld

14. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg bord helt nede i enden af en lukkede gård /: ingen gang inde i byen, så kan ingengang se den fra gaden af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.