Brunligt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger!
Jeg havde en positiv ÆL test lørdag og søndag for 14 dage siden og min kæreste og jeg sexede derfor selvfølgelig lørdag, søndag og mandag i håbet om at nu var det vires tur I de første dage af denne uge har jeg haft ondt i mave og lænd og tænkte det nok var min mens der var på vej selvom jeg aldrig plejer at have det sådan op til..
Igår formiddag har jeg så pludselig noget brunligt udflåd og er sikker på det min mens - øv Men nu står jeg idag - stadig kun med lidt brunt udflåd i bindet og brunligt udflåd når jeg tørrer mg, men ingen reel menstruation :/ Igår var det en måned siden min menstruation sidst startede og nu jeg i vildrede :/
Er der andre der har prøvet noget lignende? :/

Puha det blev langt Vil så gerne have den positive test, men indeni mig selv tror jeg bare ikke på det Det er så hårdt

Undskyld mit brok - håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Kløver

Jeg ville tage en test

Anmeld

13. februar 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg ville tage en test

Det tør jeg bare næsten ikke Er så vandt til negative teste Men tænker også om den allerede ville være positiv? Vi går ved en gynækolog og skal starte i behandling hvis ikke det snart sker af sig selv og hun mente at det nok var mandag (i sidste uge) ægløsningen har været - vil den så allerede være positiv HVIS jeg er gravid?

Anmeld

13. februar 2014

Kløver

Anonym skriver:

Det tør jeg bare næsten ikke Er så vandt til negative teste Men tænker også om den allerede ville være positiv? Vi går ved en gynækolog og skal starte i behandling hvis ikke det snart sker af sig selv og hun mente at det nok var mandag (i sidste uge) ægløsningen har været - vil den så allerede være positiv HVIS jeg er gravid?

Ville evt vente til mandag hvor der er gået 2 uger fra æl

Anmeld

13. februar 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ville evt vente til mandag hvor der er gået 2 uger fra æl

Må lige vente og se tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.