Min baby skriger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.830 visninger
7 svar
2 synes godt om
13. februar 2014

Anonym trådstarter

Min baby på 7 mdr skriger. Ikke fordi hun er ked af det, bare fordi hun kan. Og mine ører er ved at falde af. Kan jeg gøre noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Chris86

Anonym skriver:

Min baby på 7 mdr skriger. Ikke fordi hun er ked af det, bare fordi hun kan. Og mine ører er ved at falde af. Kan jeg gøre noget?

Så hun skriger som i at lave høje lyde??

Anmeld

13. februar 2014

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Så hun skriger som i at lave høje lyde??

Mega høje lyde, ja..

Anmeld

13. februar 2014

Chris86

Anonym skriver:

Mega høje lyde, ja..

Tja holde hende for munden?

Glæde dig over at hun øver sig - tror det er din eneste mulighed? :0)

Anmeld

13. februar 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Det er ganske normalt og en del af deres udvikling! Ørepropper i, intet andet for

Anmeld

13. februar 2014

LilleSmølf

Anonym skriver:

Nyd at du har et barn, der udvikler sig som det skal

Hilsen en mor, hvis ører allerede er faldet af

Anmeld

13. februar 2014

Victoria2013

Anonym skriver:

Hun syntes nok bare det er sjovt - og din reaktion gør det nok bare mere sjovt

Det er sandsynligvis bare en periode. Sådan har det været med vores datter... alle nye lyde er bare VILDT spændende et par dage, til hun finder på noget nyt som så overtager. Og hun har også perioder med skrig/hvin for sjov, men det går som regel over efter et par dage

Jeg syntes bare det er sødt og hyggeligt at hun har det så rart, at hun bare MÅ skrige og hvine for sjov 

Anmeld

13. februar 2014

et-ønske

Uhhh jeg elskede det og GLÆDER mig til mine to tøser en dag kommer til at fylde huset med hvin
Kan huske at hun selv blev mega forskrækket hver gang de høje lyde kom, gjorde det så igen - og øjnene var ved at trille ud af knolden på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.