Fædregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du/din mand melde dig til?...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

505 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg var ikke lige sikker på placeringen, men...

Både jeg og min fætter venter barn i løbet af foråret/sommeren og da vi var sammen her den anden dag fik jeg overhørt at de talte om at det kunne være sjovt at lave en gruppe for nybagte fædre hvor man mødtes og talte lidt om børnene over en øl, tog børnene med ud at gå eller lignende... Det er ikke første gang min kæreste lufter den tanke og jeg overvejede om vi skulle lave et opslag og sætte op på fødegangen til fædrene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Helt sikkert...

Det er et tilbud der manglede meget da vi fik vores søn for 2 år siden...

et tilbud der oprindeligt havde været fra kommunens side på lige fod med mødregruppen men pga manglende tilmelding var det blevet stoppet igen...

Så helt sikkert hop ud i det og slå det op og se om der ikke skulle være andre derude der også føler sig lidt ladt udenfor med alle de mødresamlinger der findes

Anmeld

13. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kæreste ville aldrig benytte sådan et tilbud, da han er ret tilbageholden overfor fremmede. Men har laver tit ting med hans kammareter, sammen med ungerne når jeg feks har weekend arbejde. De tager i zoo, legoland, giveskud osv.

Ved at min fætter gik til noget tumlastik med hans dreng, mens han havde barsel, og der var det mest mænd der kom. Vh stine

Anmeld

13. februar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Helt sikkert...

Det er et tilbud der manglede meget da vi fik vores søn for 2 år siden...

et tilbud der oprindeligt havde været fra kommunens side på lige fod med mødregruppen men pga manglende tilmelding var det blevet stoppet igen...

Så helt sikkert hop ud i det og slå det op og se om der ikke skulle være andre derude der også føler sig lidt ladt udenfor med alle de mødresamlinger der findes

ja ikke... deres liv ændrer sig jo lige så meget som vores når de små pus kommer til verden... og alligevel henvender alt sig stort set kun til kvinden...

Anmeld

13. februar 2014

LinLin

Det ville min mand ikke gide han hader den slags sociale "arrangementer"...

Anmeld

13. februar 2014

Kløver

Min mand er meget lidt social, men jeg kunne indimellem godt bruge at han var med i sådan. En fædregruppe, og kunne tage ud, og hvor ungerne havde nogle at lege med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.