Må jeg se jeres børneværelser med skrå vægge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
5 svar
1 synes godt om
13. februar 2014

FamilenStorm

Hej piger..

Må jeg ikke se hvordan i har indrettet jeres børns værelser med skråvægge? Både Alberte og Elias har en skrå væg på deres værelse.. Så mangler lidt inspiration..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

FamilenStorm

Slet ingen med børneværelser og skrå vægge?? :-)

Anmeld

13. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kender nogen stykker der udnytter pladsen med en lang IKEA-reol der er 2rum høj, og så med kasser/skuffer i. Det giver virkelig meget opbevaring

Anmeld

13. februar 2014

FamilenStorm

Mor11 skriver:

Kender nogen stykker der udnytter pladsen med en lang IKEA-reol der er 2rum høj, og så med kasser/skuffer i. Det giver virkelig meget opbevaring

Væggen er desværre for lav til dem hos Alberte.. Vi bruger dem inde hos Elias da hans væg er lidt højere.. :-)

Mangler bare lidt inspiration til at gøre det hyggeligt og fint..

Anmeld

13. februar 2014

Hullabullabulla

Kan desværre ikke hjælpe lige nu da vi er ved at bygge værelser om, men kan vende tilbage når de er færdige

Hidtil har vi haft en 1 rums høj rumdeler med 3 kurve i stående på det lille stykke under skråvæggen

Anmeld

13. februar 2014

TNBC

FamilenStorm skriver:

Hej piger..

Må jeg ikke se hvordan i har indrettet jeres børns værelser med skråvægge? Både Alberte og Elias har en skrå væg på deres værelse.. Så mangler lidt inspiration..

min søster og jeg havde vores seng stående der og så gardin agtigt ting, så man kunne lukke. Ligesom under halvhøj senge(huller)

Man kan også have bord stående der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.