Cykel hjelm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. februar 2014

bøllen

Vi skal på jagt efter ny cykel hjelm, da den anden er for lille. Knægten ønsker sig en med Spiderman ( 4 år )

hvad skal man gå efter ?? Med hensyn til sikkerhed , er alle samme lige gode ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Thereseh

bøllen skriver:

Vi skal på jagt efter ny cykel hjelm, da den anden er for lille. Knægten ønsker sig en med Spiderman ( 4 år )

hvad skal man gå efter ?? Med hensyn til sikkerhed , er alle samme lige gode ??

Jeg har fået at vide at alle er lige gode, men kun hvis de sidder korrekt. Ofte ser jeg børn med skaterhjelme, som sidder helt oppe i panden. Det må de slet ikke, men de skal være næsten lige over øjenbrynene. 

"Racer"-hjelmene, er lettere at få til at sidde godt, da de ofte har et system bagpå så de kan skrues til at sidde helt som de skal. Hjelmen skal blive siddene, hvis barnet bøjer sig helt forover. 

Gå ind i en cykelbutik og prøv nogle forskellige modeller, og få vejledning af en ansat 

Anmeld

13. februar 2014

bøllen

Thereseh skriver:

Jeg har fået at vide at alle er lige gode, men kun hvis de sidder korrekt. Ofte ser jeg børn med skaterhjelme, som sidder helt oppe i panden. Det må de slet ikke, men de skal være næsten lige over øjenbrynene. 

"Racer"-hjelmene, er lettere at få til at sidde godt, da de ofte har et system bagpå så de kan skrues til at sidde helt som de skal. Hjelmen skal blive siddene, hvis barnet bøjer sig helt forover. 

Gå ind i en cykelbutik og prøv nogle forskellige modeller, og få vejledning af en ansat 

Tror faktisk jeg kikkede på en skater hjelm. Men der er selvfølgelig nok ikke til at spænde ind som alm cykel hjelm. Du har ret vi må ud og prøve os frem. Tænkte at jeg kunne finde en på nettet men det er nok en dum ide.

Anmeld

13. februar 2014

Thereseh

bøllen skriver:

Tror faktisk jeg kikkede på en skater hjelm. Men der er selvfølgelig nok ikke til at spænde ind som alm cykel hjelm. Du har ret vi må ud og prøve os frem. Tænkte at jeg kunne finde en på nettet men det er nok en dum ide.

Altså, jeg købte en på nettet - men efter at jeg havde prøvet modellen i en butik.... 

Anmeld

13. februar 2014

bøllen

Thereseh skriver:

Altså, jeg købte en på nettet - men efter at jeg havde prøvet modellen i en butik.... 

Aghh du siger noget . Er de billigere på nettet siden du valgte det ?

Anmeld

14. februar 2014

Thereseh

bøllen skriver:

Aghh du siger noget . Er de billigere på nettet siden du valgte det ?

Jeg sparede 200 kr 

Anmeld

14. februar 2014

bøllen

Thereseh skriver:

Jeg sparede 200 kr 

Ok det er alligevel en slat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.