Ja. Jeg er total deprimeret og fyldt med tårer. Min hver dag består i af passe min dejlige søn (Er på barsel) - Han er virkelig det dejligste og ELSKER ham virkelig højt!!!
Men ellers går min dag med at handle ind, vaske op, gøre rent, vaske tøj og hente træ til brændeovn - Wuhuu. - Er dog i mg og går til babysvømning. Meeen...
Når manden kommer hjem er han træt eller han ondt i enten ryg, fod el. hoved. (Normalt er han ALDRIG pylret) - Men her i den sidste tid klager han over at han har ondt div. steder.
Så som den 'gode' kæreste jeg er eller vil være, lader jeg ham ligge på sofaen hele aftenen mens jeg passer søn, laver mad og vasker op! Det hænger mig ud af halsen nu!
Han kan ikke selv se hvad der skal gøres i huset, hvis fx opvasken mangler. Hvis jeg beder han om at tage vores søn og lege med ham, leger han med ham i 10 min som max. Og så får han lov til at kravle rundt og lege med sig selv. - Hvilket resultere i at vores søn kravler ud til mig i køkkenet og vil have opmærksomhed.
Indimellem tænker jeg nu er det nok og jeg gider ikke mere. Men tænker vi har et barn og skal give det en chance!
Nu er min krop bare træt!!! Jeg har det sidste stykke tid haft en facade oppe - men nu er jeg bare træt og depri! 
Måske jeg bare trænger til at få et job?? 
Ville ikke rigtig noget med det end bare at komme ud med det.
Anmeld