Vaner barnevogn og nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
13 svar
3 synes godt om
12. februar 2014

Diana2013

Min dejlige søn på 2,5 måned som er kolik baby, græder meget af sine vågne timer. Han er dog rigtig god til at sove i sin barnevogn udenfor, der falder han i søvn lige så snart han bliver lagt. Problemet er så her om aftenen når han skal sove. Han vil ikke overgive sig til søvnen. Han vågner med er skrig lige så snart han falder hen i mine arme, slyngevuggen og barnevognen. Han græder/skriger indtil han er så træt. Men hvis jeg ligger ham i sin uld dragt fra joha, og hue på falder han i søvn med det samme. Men sådan kan han jo ikke sove om natten? Det bliver jo alt for varmt herinde. Jeg har prøvet at gøre nøjagtig det samme uden dragt, og uden hue. Har også prøvet kun med dragt og kun med hue. Hvad i al verden stiller jeg op ;0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

mor88

Diana2013 skriver:

Min dejlige søn på 2,5 måned som er kolik baby, græder meget af sine vågne timer. Han er dog rigtig god til at sove i sin barnevogn udenfor, der falder han i søvn lige så snart han bliver lagt. Problemet er så her om aftenen når han skal sove. Han vil ikke overgive sig til søvnen. Han vågner med er skrig lige så snart han falder hen i mine arme, slyngevuggen og barnevognen. Han græder/skriger indtil han er så træt. Men hvis jeg ligger ham i sin uld dragt fra joha, og hue på falder han i søvn med det samme. Men sådan kan han jo ikke sove om natten? Det bliver jo alt for varmt herinde. Jeg har prøvet at gøre nøjagtig det samme uden dragt, og uden hue. Har også prøvet kun med dragt og kun med hue. Hvad i al verden stiller jeg op ;0

Mange børn har behov for at ligge "klemt", som i maven, den første tid. Ved om nogle der har brugt f.eks et tæppe til at pakke babyen ind det er måske den betryggende fornemmelse med at være "indpakket" han får, når han har dragt og hue på

Anmeld

12. februar 2014

morethanperfect

Diana2013 skriver:

Hvad med at pakke ham ind i dynen .. Sådan helt tæt .. Det har vi gjort med begge børn , og de har holdt op med at skrige med det samme

Anmeld

12. februar 2014

Diana2013

mor88 skriver:

Mange børn har behov for at ligge "klemt", som i maven, den første tid. Ved om nogle der har brugt f.eks et tæppe til at pakke babyen ind det er måske den betryggende fornemmelse med at være "indpakket" han får, når han har dragt og hue på

Vi har prøvet at svøbe ham uden effekt jeg overvejer at prøve en sovepose, men tænker også at han vil få det varmt i sådan en, han er en meget varm dreng

Anmeld

12. februar 2014

Diana2013

morethanperfect skriver:

Hvad med at pakke ham ind i dynen .. Sådan helt tæt .. Det har vi gjort med begge børn , og de har holdt op med at skrige med det samme

Det har vi prøvet, uden virkning ;0 desværre

Anmeld

13. februar 2014

Lykke:)

Diana2013 skriver:

Ved ikke om jeg selv ville kunne lide det, men måske,an bare kunne lade ham sove i dragten uden dyne? Ved ikke om det stadig bliver for varmt?

Anmeld

13. februar 2014

Diana2013

Lykke:) skriver:

Ved ikke om jeg selv ville kunne lide det, men måske,an bare kunne lade ham sove i dragten uden dyne? Ved ikke om det stadig bliver for varmt?

Jo det bliver stadig for varmt;( det er bare så synd at han er ked af det hver gang han skal sove.

Anmeld

13. februar 2014

lineog4

Hvad med at tage den af ham når han sover tungt?

Anmeld

13. februar 2014

Maja_4000

Kan vinduet ikke stå på klem så der er koldt om natten?

Anmeld

13. februar 2014

Diana2013

lineog4 skriver:

Hvad med at tage den af ham når han sover tungt?

Hehe han vågner desværre af næsten ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.