Voldsom hoste hvad gør i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
10 svar
3 synes godt om
12. februar 2014

cecilie1984

Freja er igen igen syg med feber og mellemørebetændelse

men hun har de sidste 2 dage hostet VOLDSOMT om natten holder hun os alle vågen og får selvfølgelig heller ik selv sovet meget. Hun hoster så meget at jeg hele tiden tænker nu kaster hun snart op, hvilket dog ikke er sket.

Vi har været til lægen med hende 3 gange siden søndag og hun er også blevet lyttet på men har bare fået at vide det lyder fint.

Hvad gør i når jeres børn hoster så meget det går ud over natte søvnen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

cecilie1984

opper lige

Anmeld

12. februar 2014

Klumpe-dumpe

cecilie1984 skriver:

opper lige

Hvor gammel er hun?
Når min datter hoster voldsomt, sidder jeg med hende udenfor godt pakket ind i dyner. (Hun har AB) ellers så er vi på VL og få medicin.

Men lidt afhængig af hvor gammel din datter er, kan hostesaft måske lindre en smule, varmt mælk M. Honning, hæve hovedet, køligt på værelset.

Anmeld

12. februar 2014

Chris86

Vores havde noget ab på et tidspunkt og vi fik fa at vide, at 20-30 udenfor lige inden putning... Selvfølgelig pakket godt ind

Anmeld

12. februar 2014

cecilie1984

Ariel skriver:

Hvor gammel er hun?
Når min datter hoster voldsomt, sidder jeg med hende udenfor godt pakket ind i dyner. (Hun har AB) ellers så er vi på VL og få medicin.

Men lidt afhængig af hvor gammel din datter er, kan hostesaft måske lindre en smule, varmt mælk M. Honning, hæve hovedet, køligt på værelset.

hun er 2 ½ år

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Det med at hæve hovedetgærdet har vi haft succes med, et par tykke bøger ind under "forbenene" af sengen. Og et godt køligt værelse

God bedring!

Anmeld

12. februar 2014

Kay

vi har et par gange taget hendes barnevogns kasse ind og stå i tremmesengen med hoved meget højt... 

vi brugte barnevogns kassen fordi hun ellers bare ligger sig i sengens ben ende og sover hvis vi forhøjer hovedgærdet...

ellers er et gammelt husråd at ligge en plade vat ind på barnets bryst når det skal sove... det hjælper elna til ik at hoste så meget igen når hun har haft lungebetændelse

god bedring med hende

Anmeld

12. februar 2014

Pcokate

cecilie1984 skriver:

men hun har de sidste 2 dage hostet VOLDSOMT om natten holder hun os alle vågen og får selvfølgelig heller ik selv sovet meget. Hun hoster så meget at jeg hele tiden tænker nu kaster hun snart op, hvilket dog ikke er sket.

Vi har været til lægen med hende 3 gange siden søndag og hun er også blevet lyttet på men har bare fået at vide det lyder fint.

Børnepanodil virker hver gang herhjemme

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
cecilie1984 skriver:

Jeg kom til at tænke på, hvad med at smøre hendes brystkasse ind i lidt mentholathum? Det er jo ikke nært så stærkt som fx tigerbalsam..

Kan det mon bruges?

Anmeld

12. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har ikke gjort så meget. Et køligt værelse og nogle bøger under tremmesengen. Ellers har vi givet ham varm (lidt afkølet) kakao i løbet af dagen, da han intet ville spise eller drikke udover kakao

nå jo. Hvis det har været en slem omgang hvor han også siger "av" kan vi godt finde på at give en børnepanodil. Vores læge fortalte at det ikke kun var smertelindrende, men også hvis man havde et ubehag og lignende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.