Min datter er syg igen :( :( ØV

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2014

MissTas

Ja, så bleb Annastacia ramt igen igen.. hun har hostet og været snottet de sidste 3 dage.. i dag begyndte dagen så med 38 i feber og er gradvis steget i løbet af dagen og er lige målt til 40,3 hun klager sig hele tiden.. siger av moar og tager sig til arme, ben og brystet og så er der også lige kommet tynd afførring...ååååh... hader når min lille pusling er så dårlig hun har dog drukket fint i løbet af dagen, men ikke spist... vil hverken lege eller noget, bare sidde ved mig, ellers pylrer/græder hun skal ha givet vagtlægen et kald nu her tror jeg.. ville i ikke gøre det?

Hun er ikke slap eller noget og man kan have fin kontakt med hende, samt hun har overskud til at pylrer og græde.. og samtidig også drukket fint i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville ringe, bare for at høre end læges mening 

Anmeld

12. februar 2014

MissTas

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Jeg ville ringe, bare for at høre end læges mening 

Ja, også min tanke.. men ved bare næsten hvad de vil svare så længe hun drikker.. du kan hører min tiltro er stor

Anmeld

12. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

Ja, også min tanke.. men ved bare næsten hvad de vil svare så længe hun drikker.. du kan hører min tiltro er stor

Haha, ja... "Så længe hun drikker og er kontaktbar...."  Men jeg havde nu ringet alligevel 

Anmeld

12. februar 2014

MissTas

Haha, ja... "Så længe hun drikker og er kontaktbar...."  Men jeg havde nu ringet alligevel 

Det gør jeg

Anmeld

12. februar 2014

MissTas

Præcis.. den får man altid smidt i hovedet .. prøver at ringe alligevel for en sikkerhedsskyld .. ååh det er træls at være pyller-mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.