En sød SMS skal der til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
2 svar
1 synes godt om
12. februar 2014

Sukkerblomst

Er der ikke en alle anden herfra der kan hjælpe til med en sød fødselsdags hilsen som jeg kan sende via telefonen til min niece som fylder 10 år imorgen måske med noget musik i. Det er jo stort at fylde 10 år, men jeg kan desværre ikke være med til at fejre hende, så derfor kunne det være hyggeligt med en sjov lille SMS til hende.

Bum bum.... Hjælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Elbæk

Sukkerblomst skriver:

Er der ikke en alle anden herfra der kan hjælpe til med en sød fødselsdags hilsen som jeg kan sende via telefonen til min niece som fylder 10 år imorgen måske med noget musik i. Det er jo stort at fylde 10 år, men jeg kan desværre ikke være med til at fejre hende, så derfor kunne det være hyggeligt med en sjov lille SMS til hende.

Lav dit eget lille digt til hende, og alle jeres sjove stunder og ting hun har gjort som har været sjovt. Og så find en sang som i begge godt kan lide, eller som minder jer om et eller andet i har lavet sammen.

Og så stort tillykke med hende første runde fødselsdag. 

Anmeld

12. februar 2014

Pcokate

Sukkerblomst skriver:

Hvad med at leve en videobesked/sang på mobilen til hende? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.