samsung

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2014

Kamulla

årh havde ikke først set der stod mini, var ved at ryge gennem taget da jeg så pris forslagene hehe... nå men vil tage halvdelen af hvad den stod til i butikkerne ca, måske lidt mere.. der er stadig halvandet års garanti på, og hvis den intet fejler, så er det jo meget at spare jeg har en alm S4, og den har jeg givet 4400kr for for 6 mdr siden, vil da ihvertfald have 2500kr for den hvis jeg skulle sælge den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

årh havde ikke først set der stod mini, var ved at ryge gennem taget da jeg så pris forslagene hehe... nå men vil tage halvdelen af hvad den stod til i butikkerne ca, måske lidt mere.. der er stadig halvandet års garanti på, og hvis den intet fejler, så er det jo meget at spare jeg har en alm S4, og den har jeg givet 4400kr for for 6 mdr siden, vil da ihvertfald have 2500kr for den hvis jeg skulle sælge den

Ja vil som minimum også gerne have 1500 for den. Når den kun er et halvt år

Anmeld

15. februar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Tror desværre ikke du finder nogen der vil give så meget for en brugt telefon folk er generelt ikke villige til at betale alverden for brugte ting. 

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Tror desværre ikke du finder nogen der vil give så meget for en brugt telefon folk er generelt ikke villige til at betale alverden for brugte ting. 

Den er et halvt år gammel fejler intet. Men nej får nok ikke så meget får den

Anmeld

15. februar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Den er et halvt år gammel fejler intet. Men nej får nok ikke så meget får den

Kan godt være den ikke fejler ret meget, men ligesom med biler, så falder salgsværdien drastisk når det er brugt

Anmeld

15. februar 2014

Kamulla

Anonym skriver:

nu har jeg kigget på dba, og vil mene du godt kan få 1500kr for den, tror bare det er folk herinde der er nærrige (sorry men for 800kr havde jeg beholdt den selv og ikke solgt den, forærer ikke ting væk )

Anmeld

15. februar 2014

TNBC

Kamulla skriver:

nu har jeg kigget på dba, og vil mene du godt kan få 1500kr for den, tror bare det er folk herinde der er nærrige (sorry men for 800kr havde jeg beholdt den selv og ikke solgt den, forærer ikke ting væk )

du kan købe den for 2149 fra nu.

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Kan godt være den ikke fejler ret meget, men ligesom med biler, så falder salgsværdien drastisk når det er brugt

I know

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Ej sælger den heller ikke for 800 da der er en som har budt 1200

Anmeld

15. februar 2014

Kamulla

Yurie skriver:

du kan købe den for 2149 fra nu.

så sparer man også næsten 1000kr hvis du selv tjekker dba ud , så kan du se hvad de bliver solgt for af andre, en 3s mini bliver solgt for 800kr derinde, og den er en del ældre end denne s4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.