Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
årh havde ikke først set der stod mini, var ved at ryge gennem taget da jeg så pris forslagene hehe... nå men vil tage halvdelen af hvad den stod til i butikkerne ca, måske lidt mere.. der er stadig halvandet års garanti på, og hvis den intet fejler, så er det jo meget at spare jeg har en alm S4, og den har jeg givet 4400kr for for 6 mdr siden, vil da ihvertfald have 2500kr for den hvis jeg skulle sælge den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kamulla skriver: årh havde ikke først set der stod mini, var ved at ryge gennem taget da jeg så pris forslagene hehe... nå men vil tage halvdelen af hvad den stod til i butikkerne ca, måske lidt mere.. der er stadig halvandet års garanti på, og hvis den intet fejler, så er det jo meget at spare jeg har en alm S4, og den har jeg givet 4400kr for for 6 mdr siden, vil da ihvertfald have 2500kr for den hvis jeg skulle sælge den
Anonym skriver: Ja vil som minimum også gerne have 1500 for den. Når den kun er et halvt år
Ja vil som minimum også gerne have 1500 for den. Når den kun er et halvt år
Tror desværre ikke du finder nogen der vil give så meget for en brugt telefon folk er generelt ikke villige til at betale alverden for brugte ting.
Sandratoft skriver: Tror desværre ikke du finder nogen der vil give så meget for en brugt telefon folk er generelt ikke villige til at betale alverden for brugte ting.
Anonym skriver: Den er et halvt år gammel fejler intet. Men nej får nok ikke så meget får den
Den er et halvt år gammel fejler intet. Men nej får nok ikke så meget får den
Kan godt være den ikke fejler ret meget, men ligesom med biler, så falder salgsværdien drastisk når det er brugt
Kamulla skriver: nu har jeg kigget på dba, og vil mene du godt kan få 1500kr for den, tror bare det er folk herinde der er nærrige (sorry men for 800kr havde jeg beholdt den selv og ikke solgt den, forærer ikke ting væk )
nu har jeg kigget på dba, og vil mene du godt kan få 1500kr for den, tror bare det er folk herinde der er nærrige (sorry men for 800kr havde jeg beholdt den selv og ikke solgt den, forærer ikke ting væk )
Sandratoft skriver: Kan godt være den ikke fejler ret meget, men ligesom med biler, så falder salgsværdien drastisk når det er brugt
Yurie skriver: du kan købe den for 2149 fra nu.
du kan købe den for 2149 fra nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128