Overtøj til forår? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.860 visninger
3 svar
3 synes godt om
12. februar 2014

LilleSmølf

Endnu en gang kommer førstegangsmoren op i mig... Hvad giver man på af overtøj her til forår (tænker nu her febraur, og marts/april)?

Pt. bruger han flyverdragt med de sidste to-tre dage har det faktisk været fint vejr, så den holder nok ikke så meget længere da han også er en meget varm baby.

En tynd jakke (og hvad så med bukser, overtræksbukser eller ingenting?) eller et fleecesæt eller hvordan? Og giver man evt. noget på under fleecen? Eller over? Og er overtræksfutter fine nok eller skal vi investere i noget andet slags fodtøj?

Han er pt. 8 måneder og bevæger sig meget, kravler og står op af ting uden problemer, så det skal være noget han kan "være" og bevæge sig i og ikke bare ligne en tyk prop i (som nu i flyverdragten )

Forslag og links til faktiske mærker tages også imod med kyshånd, da jeg føler det overtøj er en jungle at finde rundt i. På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

De3Guldklumper

LilleSmølf skriver:

Endnu en gang kommer førstegangsmoren op i mig... Hvad giver man på af overtøj her til forår (tænker nu her febraur, og marts/april)?

Pt. bruger han flyverdragt med de sidste to-tre dage har det faktisk været fint vejr, så den holder nok ikke så meget længere da han også er en meget varm baby.

En tynd jakke (og hvad så med bukser, overtræksbukser eller ingenting?) eller et fleecesæt eller hvordan? Og giver man evt. noget på under fleecen? Eller over? Og er overtræksfutter fine nok eller skal vi investere i noget andet slags fodtøj?

Han er pt. 8 måneder og bevæger sig meget, kravler og står op af ting uden problemer, så det skal være noget han kan "være" og bevæge sig i og ikke bare ligne en tyk prop i (som nu i flyverdragten )

Forslag og links til faktiske mærker tages også imod med kyshånd, da jeg føler det overtøj er en jungle at finde rundt i. På forhånd tak

Jeg ville ikke tage flyverdragten fra ham endnu da jorden er kold selv vejret er mildere

Men når tid er og da han stadig kravler vil jeg vælge en softshell heldragt og til efteråret når han går - et termosæt

Her har mine unger altid haft til forår/efterårs sæsonen

Softshell
Fleece
Termotøj
Regntøj

Anmeld

12. februar 2014

De3Guldklumper

Overtræksfutter er rigtig fine så længe han ikke går af sig selv.

Et par uldfutter under så kan han sagtens holde fødderne lune

Anmeld

12. februar 2014

Vik

Jeg vil hel klart anbefale softshelldragt. Elsker softshell det passer fantastisk de det danske vejr( er både vind og vandtæt) vi bruger softshell fra marts/april til oktober.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.