Prøve i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

167 visninger
0 svar
0 synes godt om
12. februar 2014

Wish-Baby

Så har manden været inde og aflevere en prøve i dag og vi kan ringe til lægen på mandag 

Men på vej hjem begyndte han og snakke om, om der ikke var noget med man ikke måtte have udløsning et stykke tid før prøve dagen, og da jeg spurte ind til hvorfor fortalte han at han i nat var vågnet - undskyld mit franske - og have fået englefi**e, altså var kommet i søvne! og så starter der jo så en masse tanker omkring han så skal have taget en ny prøve og hvad det vil betyde for svaret! er der nogen der har prøvet noget ligne eller ved om det har nogen betydning   ??

men samtidig har jeg nu også en mand der er dybt urolig for hvad svaret er, da han ved jeg virkelig ønsker mig der her barn, gør han osse selv, men han føler sig ikke som en mand og er bange for hvad der vol ske og hvordan fremtiden vil se ud hvis han ikke kan få børn 

Jeg elsker ham ubeskriveligt højt, og vil ikke forlade ham for det, vi må da kunne finde ud af det sammen og komme igennem det sammen, men føler ikke han tror mig når jeg siger vi nok skal komme igennem det, for det eneste han siger er at han ikke vil snakke om det

Er selv meget nervøs/bange for resultatet men endnu mere for hvordan det vil påvirke ham...

åååååh der er lang tid til på mandag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.