synes ikke det er fair

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nej synes ikke det er fair at sønnen på 2 år har haft så mange omgange opkastnings sygdomme at han bare med det samme ved hvilken spand, hvor den er, og hvordan han skal holde den når han skal kaste op... 

han var ellers lige blevet rask...

Tror måske det hænger sammen med det mad vi fik igår...

Han har ingen feber eller tegn på noget andet...

Han fik det bedre efter at alt var kommet op...

Ville have håbet at han kunne vente med erfaringer med opkast til han var teenager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

jlp90

Det er synd for ham. Opkastninger er det værste i min verden. God bedring til ham. Min datter er heldigvis meget bedre til at håndtere det end mig.

Anmeld

13. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Mange tak...

han er også bare super til det...

Jeg er panisk for at kaste op.. det er virkelig det allerværste i min verden...

var også lidt stolt af mig selv natten til igår... Jeg klarede ALT selv, lige fra at trøste ham og få ham i rent tøj til at få skyllet al sengetøjet og få det spredt ud så det ikke blev jordslået...

Helt uden panik eller brug for at vække kæresten og det til trods for at lille manden kastede op ca. 1 gang i timen

han har ikke kastet op siden igår gudskelov, men appetitten er bare væk så lige nu får han det han peger på og så må vi glemme diverse "regler" for god ernæring indtil han er på fode igen...

han har idag feber og lægen mener det er roskildesyge og at der vil gå en dags tid eller to og så kommer der diarre og så først derefter begynder han at få det bedre igen...

da jeg ringede til VS idag for at sygemelde ham fik jeg pludselig af vide at der faktisk var noget dernede der kørte rundt med opkast og dårlig mave blandt både børn og personale... Ville ønske jeg havde fået den information lidt tidligere så jeg ikke havde været afsted til fælles spisning med risiko for han nu har smittet videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.