Tydeligere æl efter graviditet(er)? Kun mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
1 synes godt om
11. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er bare lidt nysgerrig på om i andre også oplever ændringer i kroppen efter graviditeter.

har aldrig før mærket æl og har altid haft uregelmæssige cyklusser, men efter 1. graviditet har jeg haft regelmæssige cyklusser og mærket æl tydeligt som stik/jag  Og nu, efter min sa i november har jeg pludselig også oplevet æl-slim, præcis 4dage før forventet æl, 2 cyklusser i træk.! Ovenikøbet på samme tidspunkt af dagen også. 

Er det kun mig der oplever at kroppen ændre signal"styrke" efter graviditeter?  

mor11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Miss Church

Mor11 skriver:

Er bare lidt nysgerrig på om i andre også oplever ændringer i kroppen efter graviditeter.

har aldrig før mærket æl og har altid haft uregelmæssige cyklusser, men efter 1. graviditet har jeg haft regelmæssige cyklusser og mærket æl tydeligt som stik/jag  Og nu, efter min sa i november har jeg pludselig også oplevet æl-slim, præcis 4dage før forventet æl, 2 cyklusser i træk.! Ovenikøbet på samme tidspunkt af dagen også. 

mor11

Jeg synes også min krop har været mere "ekstrem" efter jeg har været gravid… 

Anmeld

11. februar 2014

Hullabullabulla

Hos mig er det omvendt.. Uregelmæssig cyklus og kan ikke længere mærke æl

Anmeld

11. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Britt88 skriver:

Hos mig er det omvendt.. Uregelmæssig cyklus og kan ikke længere mærke æl

Okay, så det kan gå begge veje. Mærkeligt. 

Anmeld

11. februar 2014

Elgaard73

Mor11 skriver:

mor11

Nej, du er ikke den eneste der oplever ændringer.

Før graviditet var min cyklus på 28 dage (kunne nærmest stille klokken efter den), og jeg mærkede aldrig mine ægløsninger.

Efter fødsel (nov 11) er min cyklus blevet kortere og svinger mellem 24 og 26 dage og jeg skal hilse og sige at jeg nu mærker mine ægløsninger. Det er den vildeste smerte ( mens smerter er vand ved siden af) og de varer alt fra et par timer til et halvt døgn, og er rigtig øm en dag eller to bagefter. 

Anmeld

11. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Elgaard73 skriver:

Nej, du er ikke den eneste der oplever ændringer.

Før graviditet var min cyklus på 28 dage (kunne nærmest stille klokken efter den), og jeg mærkede aldrig mine ægløsninger.

Efter fødsel (nov 11) er min cyklus blevet kortere og svinger mellem 24 og 26 dage og jeg skal hilse og sige at jeg nu mærker mine ægløsninger. Det er den vildeste smerte ( mens smerter er vand ved siden af) og de varer alt fra et par timer til et halvt døgn, og er rigtig øm en dag eller to bagefter. 

Hold da op, det lyder voldsomt  Jeg er heller ikke i tvivl om min æl og har også måtte stoppe op når jaget kom, men her varer det heldigvis max 15-20 min og er sagtens til at holde ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.