Æv, nok heller ikke denne gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. februar 2014

Sitrani

Forventer mens d. 15. februar... Og desværre tror jeg den kommer Har slet ingen tegn på graviditet, der ku minde om dem jeg havde sidst... Har hverken ømme bryster eller noget... Er bare træt og havde lidt kvalme til formiddag, men sådan havde jeg det slet ikke i min sidste graviditet ugen op til mens.... Oh well, vi må på den igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Thereseh

Sitrani skriver:

Forventer mens d. 15. februar... Og desværre tror jeg den kommer Har slet ingen tegn på graviditet, der ku minde om dem jeg havde sidst... Har hverken ømme bryster eller noget... Er bare træt og havde lidt kvalme til formiddag, men sådan havde jeg det slet ikke i min sidste graviditet ugen op til mens.... Oh well, vi må på den igen

Lad os krydse fingre !

Da jeg blev gravid med min søn, havde jeg ingen symptomer på graviditet, før lang tid efter jeg havde fundet ud af det. Jeg testede dagen inden mens, negativ, så fik jeg mens...TROEDE jeg, og testede så positivt 4. dagen på mens, fordi jeg syns det blev ved med bare at være "opstarts-pletblødning". 

Så lad os nu vente og se 

Jeg skal i øvrigt teste den 18 februar 

Anmeld

12. februar 2014

Sitrani

Thereseh skriver:

Lad os krydse fingre !

Da jeg blev gravid med min søn, havde jeg ingen symptomer på graviditet, før lang tid efter jeg havde fundet ud af det. Jeg testede dagen inden mens, negativ, så fik jeg mens...TROEDE jeg, og testede så positivt 4. dagen på mens, fordi jeg syns det blev ved med bare at være "opstarts-pletblødning". 

Så lad os nu vente og se 

Jeg skal i øvrigt teste den 18 februar 

Ja lad os håbe Havde bare så mange symptomer i sidste graviditet, så det ville være underligt med slet ingen.... Krydser fingre for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.