Nogen der har zenji? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

mogms

AnnL skriver:

Ja ville da være skønt med gavekort  Ved bare ik om det er for godt til at være sandt.. Synes det lyder super godt, og ja en ekstra bonus med gavekort 

Tja jeg gir 99 kr ved Telmore så teknisk set så "giver" jeg vel mig selv et gavekort på 100 kr hver måned. Hvis jeg skal give 200 kr for deres abonnement.

De skal ihvertfald komme med noget andet for at friste mig til at blive kunde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

SjeBets

mogms skriver:

Tja jeg gir 99 kr ved Telmore så teknisk set så "giver" jeg vel mig selv et gavekort på 100 kr hver måned. Hvis jeg skal give 200 kr for deres abonnement.

Det er også det jeg kom frem til at hvis man alligevel ikke bruger mere end 100 kr som det er nu. Så er der ingen fidus i at skifte

Anmeld

12. februar 2014

Sukkerblomst

mogms skriver:

Jeg giver 150 kr ved TELMORE nu.... Nu skal jeg til at give 200 kr. Og får hver månede et gavekort.

Da jeg tilmeldte mig fik jeg en velkomst pakke med alle mulige produkter fra stylebox - den var vældig fin synes jeg.

Anmeld

12. februar 2014

Babydrøm

Sukkerblomst skriver:

Jeg giver 150 kr ved TELMORE nu.... Nu skal jeg til at give 200 kr. Og får hver månede et gavekort.

Da jeg tilmeldte mig fik jeg en velkomst pakke med alle mulige produkter fra stylebox - den var vældig fin synes jeg.

Jeg giver 100 kr ved cbb, men får ik særlig meget for de penge, så vil da meget hellere få meget mere og så et gavekort, så bliver det jo det samme beløb, bare meget bedre  Forhåbentlig! Har også en masse forventninger, så ja tror jeg skifter til dem nu her

Anmeld

12. februar 2014

Bertris

min kæreste skiftede fra nettalk til zenji

han har fået langt bedre dækning, også er det billigt med fri tale for i princippet 100 kr i måneden, og de færreste når at bruge 10 gb

Anmeld

12. februar 2014

Babydrøm

Bertris skriver:

han har fået langt bedre dækning, også er det billigt med fri tale for i princippet 100 kr i måneden, og de færreste når at bruge 10 gb

Det lyder da rigtig godt præcis, fri tale og 10 gb, så ja regner med at skifte

Anmeld

13. februar 2014

mogms

Det er også det jeg kom frem til at hvis man alligevel ikke bruger mere end 100 kr som det er nu. Så er der ingen fidus i at skifte

ja lige præcist, jeg har pt et abonnement med 2 timers talestid jeg på ingen måde bruger. specielt nu hvor ubrugt tid overføres til næste måned. Så har snart 10 timer liggende 

Jeg har mobil net, der bare halverer tiden hvis jeg kommer over forbrugsgrænsen og ikke koster extra. Og jeg tror jeg en gang over kommet over forbrugsgrænsen. Da jeg oftest bruger nettet over wifi.

Så kan slet ikke se ideen med et 100 kr dyrer, hvor jeg så "får" et 100 kr gavekort  

det skulle kun være hvis forbindelsen var bedre, men da der ikke er nogle antenner her i nærheden, eller nogen på vej til at blive sat op, så blir det jo ikke bedre af at skifte selsskab. 

Så jeg hygger mig videre ved telmore.

Anmeld

13. februar 2014

twinny

Bertris skriver:

Hvor bor I/han henne? 

Anmeld

13. februar 2014

Babydrøm

mogms skriver:

ja lige præcist, jeg har pt et abonnement med 2 timers talestid jeg på ingen måde bruger. specielt nu hvor ubrugt tid overføres til næste måned. Så har snart 10 timer liggende 

Jeg har mobil net, der bare halverer tiden hvis jeg kommer over forbrugsgrænsen og ikke koster extra. Og jeg tror jeg en gang over kommet over forbrugsgrænsen. Da jeg oftest bruger nettet over wifi.

Så kan slet ikke se ideen med et 100 kr dyrer, hvor jeg så "får" et 100 kr gavekort  

det skulle kun være hvis forbindelsen var bedre, men da der ikke er nogle antenner her i nærheden, eller nogen på vej til at blive sat op, så blir det jo ikke bedre af at skifte selsskab. 

Så jeg hygger mig videre ved telmore.

Så kan jeg godt se at det ik er en god ide for dig, ville jeg heller ik gøre, hvis jeg var dig

Anmeld

13. februar 2014

Bertris

twinny skriver:

Hvor bor I/han henne? 

Falster, nærmere bestemt Nykøbing F

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.