sygeplejerskestud. til udlandspraktik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2014

frøkenM.

Hej 

vil høre om nogen af jer har været under praktik i udlandet som sygeplejerskestuderende, og hvad omkostninger har været til det, altså hvad i selv har betalt for den tid i var afsted? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Isabella_mor

Det kommer jo an på hvor man vil hen. 

Men på min skole er der to piger  der har sparet 50.000 kr op hver for at komme til afrika i modul 11 og 12. 

Anmeld

11. februar 2014

Muffinmus

Jeg vil gerne afsted på ENM, men det er jo kun 14 dage. Vil gerne afsted et helt modul, men det går bare ikke med børn jo. Så derfor bliver det nok bare ENM i okt. Måske sammen med et par andre piger hvis de vil med. Det bliver så på modul 5. Hr en veninde der var afsted i Afrika, tror der blev brugt 25.000 kr og hun levede yderst sparsommeligt hele vejen igennem.

Anmeld

11. februar 2014

M (:

frøkenM. skriver:

Hej 

vil høre om nogen af jer har været under praktik i udlandet som sygeplejerskestuderende, og hvad omkostninger har været til det, altså hvad i selv har betalt for den tid i var afsted? 

Jeg tror jeg brugte ca 30.000 på mit ophold i Thailand. (: 

Anmeld

11. februar 2014

frøkenM.

Tak for svaret Og der er ingen økonomisk støtte fra skolen af, for det er da mange penge

Anmeld

11. februar 2014

Isabella_mor

frøkenM. skriver:

Tak for svaret Og der er ingen økonomisk støtte fra skolen af, for det er da mange penge

Nej det er der ikke. Det har de ikke råd til. Men man kan søge stipendier... Jeg ved lidt om det, da jeg ikke skal ud. 

Anmeld

11. februar 2014

ESV

frøkenM. skriver:

Hej 

Dem fra min klasse der var afsted på modul 6 (tog så afsted lidt før og brugte noget af sommerferien på sightseeing osv) de tog til Afrika og selve turen kostede vist 25000 og så kom mad oplevelser osv oveni så de fleste brugte i hvert fald 40000 men som sagt var de også turister i nogle uger og var bla på safari

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.